بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان از مراکز فرهنگی، رفاهی و آموزشی در سنندج

رئیس سازمان برنامه و بودجه کردستان از اردوگاه شهید سلیمان خاطر، خانه معلم و هنرستان کشاورزی سنندج بازدید کرد .

کد مطلب: ۶۹۲۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، بهرام نصراللهی زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه استان به همراه رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، همت پور معاون بودجه و قناعت رئیس گروه آموزشی و فرهنگی سازمان و تنی چند از مسئولین آموزش و پرورش استان و ناحیه از بخش های مختلف اردوگاه شهید سلیمان خاطر، خانه معلم و هنرستان کشاورزی سنندج بازدید و از نزدیک به بررسی وضعیت این مراکز پرداخت .

در این برنامه بازدید رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ابتدا از اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج و بخش های اداری، رفاهی و خوابگاهی و توسعه و تجهیز اردوگاه بازدید کرد .

وی هم چنین با حضور در خانه معلم سنندج و هنرستان کشاورزی از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت و با کارکنان این مراکز گفتگو کرد .

گفتنی است در این برنامه قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از اقدامات انجام شده در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج ، توسعه و تجهیز بخش های مختلف آن و هم چنین تغییر و تحول انجام شده در خانه معلم سنندج و ایجاد فروشگاه مرکزی و فعالیت های انجام شده در راستای تولید و آموزش در هنرستان کشاورزی گزارشی ارائه کرد .

در این برنامه بهرام نصراللهی زاده رئیس سازمان برنامه و بودجه استان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در بخش های مختلف در خصوص توسعه و تجهیز فضاهای فرهنگی و ورزشی اردوگاه سلیمان خاطر قول مساعد داد .

وی هم چنین در بازدید از هنرستان کشاورزی سنندج یکی از اقدامات مهم برای آموزش های فنی و حرفه ای را توسعه رشته های هنرستانی و اشتغال زایی عنوان کرد و اظهار داشت : تلاش می شود ضمن مساعدت در این راستا اقدامات حمایتی صورت گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار