در اردوگاه شهید باهنر تهران؛

یازدهمین اردوی ملی اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آغاز شد

تهران (پانا) - مراسم پذیرش، اسکان و استقبال یازدهمین اردوی ملی اعضا و مربیان ‌تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز برگزار و به صورت رسمی از فردا ۱۴ مرداد در اردوگاه شهید باهنر آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۱۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
یازدهمین اردوی ملی اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی آغاز شد

یازدهمین اردوی ملی اعضا و مربیان ‌تشکیلات پیشتازان، ‌بعد از یک وقفه چند ساله، از امروز 13 تا 25 مردادماه 1403 در اردوگاه شهید‌باهنر تهران در دو نوبت مجزا به تعداد 1200 نفر و در هر اردو 600 نفر؛ ‌300 مربی پیشتاز جوان ‌و 300 نفر یاور‌مربی ‌پیشتاز دانش‌آموزی‌ با رویکرد «نوجوان پیشران» برگزار می‌شود‌.

اردوی‌های مذکور زندگی و اسکان دانش‌آموزان و مربیان به‌صورت چادر خواب و با تحویل جیره خشک و پخت‌وپز وعده‌های غذایی ‌است ‌و برای دانش‌آموزان و مربیان یک‌روز کوهپیمایی به سمت اردوگاه کوهستانی کلکچال برنامه‌ریزی شده است.

کلاس‌های آموزش مهارت‌های زندگی در طبیعت‌، امداد و نجات‌، نحوه برگزاری اردو‌های سناریو‌محور‌، مباحث معرفتی، کار‌گاه آموزش مسئولیت‌پذیری‌، ‌کار‌گاه کنش‌گری دانش‌آموزی و آشنایی با خبر‌گزاری پانا و کار‌گاه ‌تولید محتوا‌، بازی و خلاقیت برای دانش‌آموزان و مربیان در نظر گرفته شده است.

همچنین برگزاری ‌مراسم بر‌افراشتن پرچم و صبحگاه و نماز جماعت و برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی نیز در اردوی مذکور پیش‌بینی شده است.

عصر امروز و پس از استقرار تیم‌های استان‌های مختلف کشور، مراسم استقبال از مربیان و پیشتازان استان‌های کشور با حضور علی فلاحتکار قائم مقام سازمان دانش‌آموزی برگزار شد. 

یازدهمین اردوی ملی اعضا و مربیان تشکیلات  پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در بخش پسران به صورت رسمی از فردا ۱۴ مرداد آغاز به کار خواهد کرد و تا ۱۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

اردوی ملی اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در بخش دختران نیز از روز شنبه ۲۱ مرداد آغاز و تا ۲۵ مرداد برگزار خواهد شد. 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار