در اجلاس روسا و مدیران مطرح شد؛

ضرب‌الاجل سه روزه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی برای تعیین تکلیف ثبت‌نام‌های ورودی و میانپایه

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت در مورد ثبت‌نام میان‌پایه‌ها نیازی به حضور دانش‌آموزان و اولیا نیست و باید طی سه روز آینده، شانزدهم مرداد ماه، ثبت نام میانپایه‌ها در نواحی و مناطق به ۱۰۰ درصد برسد.

کد مطلب: ۱۴۹۱۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرب‌الاجل سه روزه مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی برای تعیین تکلیف ثبت‌نام‌های ورودی و میانپایه

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مسعود سعادتی، صبح شنبه، سیزدهم مرداد ماه در اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق استان با تبیین ماموریت‌های آموزش و پرورش در تابستان ۱۴۰۳ و تغییر تقویم اجرایی اقدامات آموزش و پرورش شامل نقل و انتقالات، ثبت نام و صدور ابلاغ، اظهار کرد: این تغییر هر چند سبب درگیری و مشغله بیش از حد در  خرداد ماه و فصل تابستان برای مدیران و معاونان شد، اما نتایج خوبی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از همکاری مصصحان اوراق آزمون‌های نهایی قدردانی نمود و از تحقق ۱۰۲ درصدی تصحیح اوراق پایه دهم و تحقق ۹۹.۸ درصدی اوراق پایه یازدهم ۹۹.۸ خبر داد و افزود: تصحیح اوراق جزو وظایف ذاتی همکاران به شمار می‌آید و انتظار بیشتری در رابطه با همکاری می‌رفت.

وی بر لزوم برگزاری منظم و پیگیری با جدیت جلسات پروژه مهر تاکید کرد.

سعادتی در ادامه با اشاره به در پیش‌رو بودن اربعین حسینی، گفت: با توجه به نقش آموزش و پرورش در رویدادهای فرهنگی، امیدواریم بتوانیم نقش خوبی را در سطح استان و شهرستان در راهپیمایی عظیم اربعین، ایفا و به رسالت فرهنگی خود، عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، فرمانده مقاومت، سرعت تحولات در منطقه را فراتر از تصورات عنوان و تصریح کرد: از نظر تحولات منطقه در سطح عجیبی قرار داریم و سرعت تغییرات در منطقه و دنیا بیش از تصورات ما و تحولات گذشته است و به عنوان مسلمان شیعه و دستگاه فرهنگی مهم باید تغییرات را مورد توجه قرار دهیم و آماده رویارویی با تمامی تحولات باشیم.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در صورت کوتاه آمدن و دست کشیدن از از نعمت‌ها و دستاوردهایی همچون ذخایر موشکی و توان بازدارندگی و توان دفاعی، وضعیت کنونی ما قابل پیش‌بینی نبود و توان نظامی کشورمان به ویژه در منطقه، جای افتخار و قدردانی دارد.

وی بصیرت، تقوا، مطالعه و تفکر عمیق را لازمه موفقیت، تشخیص راه درست از نادرست و عامل بازداشتن انسان از مسیر انحرافی دانست و افزود: به عنوان یک فرد فرهنگی و دستگاه تعلیم و تربیت، نقش بسیار سازنده و اثرگذاری در جامعه داریم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار