مدیرکل آموزش و پرورش قم:

نقشه راه آموزش و پرورش بر اساس علم اخلاق و فرهنگ اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: در مسیر تعلیم و تربیت باید علم اخلاق شود، فرهنگ اسلامی به عنوان مهم‌ترین نقشه راه مورد توجه قرار گیرد و به هیچ عنوان از آن غافل نشد.

کد مطلب: ۶۸۹۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، حمیدرضا شیخ الاسلام درسخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه دهمین روز ازآذرماه که به مناسبت هفته بسیج و شهادت فرهنگی شهید مدافع حرم مجید عسگری جمکرانی دعوت شده بود با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عزیز به ویژه شهدای مدافع حرم و شهید عسکری گفت: تمامی مشکلات ما در آموزش و پرورش استان انجام امور محوله در رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است و فرهنگیان استان این مأموریت را به نحو شایسته انجام می دهند.
وی سند آموزش و پرورش را برای تحول بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تحول بنیادین بر اساس ساحت های هفتگانه خود می تواند تعلیم و تربیت را به مسیر ارزش ها به پیش ببرد که اجرای آن باید دقیق و موشکافانه و بر اساس تدبیر و دانایی و همت و خرد جمعی صورت گیرد.
شیخ الاسلام در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شهادت توفیق سترگی است که خداوند به بندگان خاص خود هدیه می‌کند، شهیدان مدافع حرم و به خصوص شهید عسکری را از بهترین ها دانست و گفت باید با ایجاد اخلاق اسلامی و نشاط معنوی که در سند تحول بنیادین به آن اشاره گردیده راه و مرام شهدا به ویژه شهیدان فرهنگی به خصوص شهید عسکری ها را ادامه داد.
در پایان این سخنان مدیرکل آموزش و پرورش استان قم به قرائت پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش در شهادت مجید عسکری پرداخت که در بخشی از آن با بیان اینکه پیروزی غرورآفرین در عراق و سوریه و شکست شجره ملعونه داعش در منطقه ثمره خون های پاک و عزم و اراده پولادین انسان های مومن است که با نثار خون خود درخت اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) را آب یاری نمودند. این شهادت افتخار آمیز به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه شریف، مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، کلیه معلمان و فرهنگیان عزیز کشور و خانواده مکرم و معزز این شهید تسلیت گفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار