مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبرداد:

فراهم شدن ۱۳۷۰ فرصت شغلی در بخش پوشاک اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: بخش پوشاک اردبیل در قالب کارگاه‌های کوچک و متوسط ۱۳۷۰ فرصت شغلی فراهم می‌کند.

کد مطلب: ۶۸۵۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،علی نظری شیخ‌احمد درجریان بازدید از شهرک صنعتی یک اردبیل اظهار داشت: بخش پوشاک اردبیل در قالب کارگاه‌های کوچک و متوسط یک هزار و ۳۷۰ فرصت شغلی فراهم می‌کند که هدف از راه‌اندازی این واحدها حمایت از تولید و اشتغال در سالی که مزین به نام همین موضوع است در نظر گرفته شده و ۶۶۸ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۹ درصد به این طرح‌ها اختصاص می‌یابد .

وی افزود: مهم‌ترین اقدامی که ما به دنبال آن هستیم حمایت و پشتیبانی از طرح‌های صنعتی و تولیدی است که همراه با اشتغال‌زایی افراد جویای کار مبنای کار قرار گرفته است و در این زمینه رونق‌بخشی به تولیدات داخلی از اولویت‌هایی است که ما با جدیت و اهتمام ویژه به دنبال آن هستیم و سعی بر این است که بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم .

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: اجرای این طرح‌ها در روستاها نیز برای ما حائز اهمیت بسیار است که پنج استان کشور در این طرح به عنوان پایلوت تولید پوشاک در نظر گرفته شده و اردبیل نیز جزو آن‌ها است که در رشد اشتغال و رونق تولید نقش بسیار مهم و اساسی دارد .

وی تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما مبنی بر حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی و اشتغا‌ل‌زایی مطلوب در استان است که تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه انجام یافته و از این پس نیز امیدواریم با اقدامات انجام یافته بتوانیم این مهم را به تحقق بخشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار