مشاور وزیر در گفت و گو با پانا مطرح کرد؛

اجرای طرح امین در بیش از 3 هزار مدرسه

دبیر ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه کشور از اجرای طرح امین در بیش از 3 هزار مدرسه خبر داد و گفت: در این طرح طلاب داوطلب در حوزه های علمیه دوره های آموزشی می بینند تا بتوانند برای ارائه مشاوره های مذهبی کمک یار مدارس باشند.

کد مطلب: ۶۷۶۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ملکی در گفت و گو با پانا، در پاسخ به این سوال که چه تعداد مدرسه مجری طرح امین هستند؟، اظهار کرد: در طرح امین برای طلاب داوطلب در حوزه های علمیه دوره های آموزشی ویژه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این افراد برای انجام فعالیت های تبلیغی، تربیتی و ارائه مشاوره های مذهبی به مدارس اعزام می شوند تا برای مدیران مدرسه و فعالیت های قابل اجرا در مدارس کمک یار باشند.

دبیر ستاد همکاری های وزارت آموزش و پرورش و حوزه های علمیه کشور گفت: بعد تربیت اسلامی و ارائه خدمات مشاوره ای مذهبی از طریق این افراد آموزش دیده در مدارس انجام می شود.

ملکی همچنین اضافه کرد: از 3 هزار و 600 مدرسه مجری طرح امین، حدود هزار و 500 مدرسه را حوزه های علمیه برای تامین روحانیون تحت عنوان طرح امین مدیریت می کند همچنین سایر دستگاه ها مانند سازمان تبلیغات، تشکل های تبلیغی مردم نهاد و اداره اوقات و امور خیریه روحانیون را پس از آموزش به مدارس اعزام می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار