قدمی در گفت و گو با پانا:

اجرای طرح سنجش تا پایان مهرماه ادامه دارد

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور از اجرای طرح سنجش نوآموزان تا پایان مهرماه برای نوآموزان پیش دبستان و بدو ورود به دبستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۲۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

مجید قدمی در گفت‌وگو با پانا، در خصوص وضعیت فعالیت پایگاه های سنجش نوآموزان، اظهار کرد: این طرح در اکثر استان ها به اتمام رسیده اما تا آخر مهرماه همچنان فعالیت پایگاه ها برقرار است چراکه شرط ثبت نام در پایه اول دبستان انجام طرح سنجش نوآموزان بوده که اجرای آن ضروری است.

وی افزود: بخش اعظمی از نوآموزان بدو ورود به دبستان کار سنجش را انجام دادند و گروه هایی سیار برای مناطق صعب العبور در نظر گرفته شده است که آمار نهایی پایان مهرماه مشخص می‌شود.

سنجش نوآموزان پیش دبستانی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور در مورد سنجش نوآموزان پیش دبستانی، گفت: در ایام در نظر گرفته شده برای طرح سنجش، نوآموزان پیش دبستانی نیز تحت پوشش این طرح قرار گرفتند و این گروه از نوآموزان برای سال آینده نیازی به اجرای مجدد طرح نخواهند داشت.

قدمی با بیان اینکه استقبال از طرح سنجش برای نوآموزان قابل قبول بوده است، تصریح کرد: نوآموزان برای ثبت نام در سال تحصیلی آینده برای پایه اول با ارائه برگه سنجش امسال نیازی به اجرای مجدد سنجش ندارند.

گفتنی است؛ طرح سنجش سلامت نوآموزان تقریبا از اواسط خردادماه به طور رسمی آغاز به کار کرد و 857 پایگاه برای این منظور درنظر گرفته شده است که تا پایان مهرماه به ادامه فعالیت می پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار