غدیر، عید همه مسلمانان است

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ضروری است واقعه غدیر در جامعه، به خوبی تبیین شود تا معارف اصیل اسلامی بی کم و کاست به دانش آموزان و نسل جوان عرضه شود.

کد مطلب: ۶۳۹۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان،مهدی حاجتی در دیدار رئیس موسسه غدیر شناسی با وی گفت: بسط دقیق مسئله و واقعه غدیر ، نقش بسزایی در تقویت مبانی اعتقادی دانش آموزان دارد و در استحکام پایه های فکری نظام موثر است.

وی خاطرنشان کرد: عید غدیر نه تنها روز جشن شیعیان است بلکه روز اکمال دین و زمینه ساز وحدت همه مذاهب اسلامی است و در این راستا باید از ظرفیت موسسه غدیرشناسی استفاده کنیم. مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با تمجید از خاندان معظم آیت الله شاه آبادی ، آمادگی بزرگترین دستگاه تعلیم و تربیت در گیلان را در تحکیم همکاری های دو جانبه و تعمیق آموزه های غدیر در میان دانش آموزان وفرهنگیان تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعید شاه آبادی نیز در این جلسه با بیان اینکه موسسه غدیرشناسی با رویکرد پژوهشی ، آموزشی و معرفتی جهت توان افزایی دینی در مقابل شبهات فعالیت می کند، افزود : در همین راستا با همکاری آموزش و پرورش برگزاری کلاس های ضمن خدمت ویژه موضوع غدیر با مشارکت فرهنگیان در دستور کار است. وی با اشاره به اینکه فعالیت های این موسسه با اذن نماینده ولی فقیه در استان ها انجام می شود، افزود: زمانی که حلاوت این کار معرفتی بر ذائقه مردم بنشیند ،آنها خود برای برگزاری و شرکت در سطوح بعدی این آموزش ها مصمم هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار