پزشکیان پس از اظهارات موافقان و مخالفان کابینه پیشنهادی:

باید به پیمانی که رهبری انقلاب ترسیم کرده است، پایبند باشیم

تا وقتی زنده باشم حق و عدالت را پیگیری و اجرا خواهم کرد

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری با بیان اینکه باید به پیمانی که رهبری انقلاب ترسیم کرده است، پایبند باشیم، گفت اصولی دارم و آن حق و عدالت است؛ برای آن اصلاحات می‌کنم و به شدت به اصلاحات معتقدم. وقتی جامعه‌ای داشته باشیم که حق در آن پیاده نشود بر هر مسلمانی است که قیام کند و اصلاح انجام دهد.

کد مطلب: ۱۴۹۴۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
باید به پیمانی که رهبری انقلاب ترسیم کرده است، پایبند باشیم

مسعود پزشکیان در روز نخست بررسی برنامه‌های رئیس جمهور و وزرای پیشنهادی در صحن مجلس، پس از شنیدن نظرات مخالفان و موافقان کابینه پیشنهادی اظهار کرد: من به مردم و به شما قول می‌دهم. در زندگی هم چنین بودم که امکان ندارد حرفی بزنم و خلاف آن عمل کنم. من همیشه از بی‌عدالتی‌ها در هر حالتی انتقاد و از حق مردم و مذاهب و قومیت‌ها دفاع کردم. آن زمان که کسی جرئت نداشت این حرف‌ها را بزند من باور داشتم و حرف زدم.

وی افزود: من گفتم که اصولی دارم و آن حق و عدالت است و برای آن اصلاحات می‌کنم و به شدت به اصلاحات معتقدم. وقتی جامعه‌ای داشته باشیم که حق در آن پیاده نشود بر هر مسلمانی است که قیام کند و اصلاح انجام دهد. همچنان که امام حسین (ع) این را می‌فرمایند.

پزشکیان تصریح کرد: مملکت مشکل دارد و همه شما این را می‌دانید. ما به بسیجی نیاز داریم که همه در آن باشند نه این‌که یک گروه و یک عده در آن باشند. ما موظفیم در مسیر سیاست‌های کلی حرکت کنیم و با هر سلیقه‌ای که داریم، باید پایبند به چشم‌انداز قانون و سیاست‌های ابلاغی رهبری باشیم.

رئیس‌جمهور یادآور شد: ۲۰ سال است قرار است در چشم‌انداز اول شویم اما چه شد؟ مدام دعوا کردیم. ما باید به آن پیمانی پایبند باشیم که رهبری انقلاب ترسیم کرده است. من را در این مسیر بیازمایید.

وی با بیان اینکه تا وقتی زنده باشم حق و عدالت را پیگیری و اجرا خواهم کرد، اضافه کرد: کسانی که مدیریت را می‌فهمند، می‌دانند که حل مشکل فرآیندها دفعتا امکان‌پذیر نیست. ما به بسیج واقعی نیازمندیم. دنبال منافع خودمان و گروه‌های خودمان نباشیم.

ادامه دارد ....

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار