رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز خبر داد:

کسب رتبه اول خوزستان در استمرار فعالیت آموزشی در دوره ابتدایی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در مراسم تجلیل از معلمین نمونه دوره ابتدایی از کسب رتبه اول استان خوزستان در برنامه استمرار فعالیت آموزشی در دوره ابتدایی این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۶۲۱۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، نورعلی رئیسی گفت: در برنامه استمرار فعالیت آموزشی در روزهای منتهی به تعطیلات نوروزی توانستیم با برنامه ریزی لازم و انجام 404 مورد بازدید از واحد های آموزشی ناحیه، رتبه دوم استان در کل دوره های تحصیلی و رتبه اول استان در دوره ابتدایی را کسب نماییم.

وی در ادامه گفت: هم افزایی و همدلی لازم بین همکاران و برنامه ریزی مطلوب مدیران مدارس باعث شده تا فعالیت آموزشی دانش آموزان تا آخرین ساعت منتهی به پایان سال 95 ادامه پیدا کرده و دانش آموزان از برنامه های آموزشی لازم بهره مند شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز که در مراسم گرامی داشت هفته مقام معلم سخن می گفت؛ از کسب 17 رتبه برتر استانی در مسابقات علمی عملی هنرستان های فنی و حرفه توسط هنرجویان این ناحیه خبر داد و گفت: یکی از هنرجویان این ناحیه توانست در سطح کشور رتبه اول را کسب نماید.

وی از شناسایی یکصد معلم تلاشگر خبر داد و گفت: 3 نفر از معلمین این ناحیه در سطح استان و 24 معلم در سطح ناحیه به عنوان معلمین نمونه استانی و منطقه ای معرفی و در مراسم های مختلف از آنان تجلیل شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز از برگزاری 300 هزار ساعت دوره ضمن خدمت مدرسه محوری در این ناحیه خبر داد و گفت: این مهم در سطح کشور اقدامی بی نظیر است.

رئیسی همچنین ضمن ارائه گزارشی از حوزه های مختلف این مدیریت از برگزاری جشنواره تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی سال 95 این ناحیه در هفته معلم خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار