امام جمعه اردبیل:

در انتخاب رئیس جمهوری اصلح باید هوشیار بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سپردن سکان مدیریتی کشور و زمام فرهنگ ، اقتصاد ، سیاست ، دین ، ناموس و حیثیت بین المللی به مدت چهار سال به یک فرد امری بسیار خطیر است و باید در این زمینه بسیار جدی بود.

کد مطلب: ۶۲۰۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل افزود: امانت داری و حساسیت به بیت المال ، سخت گیری رئیس جمهور بر اطرافیان و داشتن حریت از ویژگی های مهمی است که در انتخاب فرد اصلح باید به دقت توجه شود .
وی گفت: یک رئیس جمهور نباید بخاطر رای مردم از گفتن حق و از انجام واجبات خود و از رعایت مصالح کلان کشور و مصالح دینی و تربیتی و فرهنگی اجتناب کند و آنها را زیرپا بگذارد .
عاملی همچنین در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سفر اخیر خود به استان هرمزگان از شاهکارهای اقتصادی ، علمی و حماسی سپاه پاسداران در کشور و در این استان صحبت کرد .
وی گفت: شاهکارهایی مثل پالایشگاه عظیم ستاره خلیج فارس و خودکفایی در بنزین و توان صادرات و توسعه بندر شهید رجایی و ایستادگی بسیار تحسین برانگیز در برابر بیش از 50 رزم ناو از آمریکا و کشورهای اروپایی در خلیج فارس بخشی از برکات تاریخی ، حماسی ، جهادی و بی نظیر سپاه پاسداران در کشور است .
امام جمعه اردبیل همچنین با بیان مصاحبه وندی شرمن نماینده آمریکا در مذاکرات هسته ای اظهار کرد: این خانم در مصاحبه خود به جاسوسی ، خیانت و حقه بازی اعترف و مذاکره را از مشروعیت ساقط می کند .
وی در بخش دیگری از خطبه ها از خیرین مدرسه ساز که هفته گذشته تا یکصد میلیارد ریال تعهد مدرسه سازی را قبول کردند قدردانی کرد .
عاملی همچنین با اظهار همدردی با خانواده های جانباختگان ریزش معدن آزادشهر گلستان از طرف اهالی استان اردبیل به خانواده های داغدیده تسلیت گفت و مسوولان امر را به دقت بیشتر در انجام وظایف توصیه کرد .
وی همچنین از جوانان انجمن پاکبانان و از پزشکان که در تطهیر و نظافت اطراف اتوبان در موسم ورود هیات های مسابقه آسیایی والیبال و طرفداران آنها به استان اردبیل مجدانه عمل کردند، تشکر کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار