همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم انجام شد:

تجدید بیعت با آرمان های شهدا در خانه شهید مدافع حرم ناحیه 2 اهواز

اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان خوزستان و فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با حضور در خانواده شهید مدافع حرم به مقام شهید و شهادت ادای احترام کرد.

کد مطلب: ۶۱۹۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از اهواز، اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم استان خوزستان و جمعی از فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور در خانواده شهید مدافع حرم شهید رضا عادلی با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.

در این مراسم که با حضور نوآئین رئیس اداره شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، قاجاری دبیرستاد بزرگداشت مقام معلم استان خوزستان، رئیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز و جمعی از فرهنگیان بسیجی این ناحیه برگزار شد؛ لوح سپاس مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان تقدیم خانواده این شهید والا مقام شد.

نورعلی رئیسی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در این مراسم گفت: شهدا برترین معلمین در جامعه هستند و خانواده شهدا به عنوان پرورش دهنده و تربیت کننده این معلمین جایگاه بسیار والایی در جامعه دارند.

وی در ادامه گفت: زبان و قلم از بیان عظمت شهداء ناتوان است چرا که آنان از همه چیزشان گذشتند تا ما در آسایش و آرامش به برنامه ریزی روزانه خود بپردازیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز خاطر نشان کرد: هدف واقعی آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان برای رسیدن به حیات طیبه است و شهدا بهترین تربیت شدگان در حیات طیبه هستند.

رئیسی همچنین گفت: شهداء دنیای درونی بزرگی دارند به همین لحاظ، دنیای بیرونی و مادی در نظر آنها بسیار کوچک جلوه کرده و از آن دل بریده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با بیان اینکه خانواده شهداء چشم و چراغ ما هستند، خاطر نشان ساخت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء باعث خواهد شد تا رشادت و دلیر مردی های آنان را هرگز فراموش نکنیم و حضور در کنار خانواده شهداء باعث خواهد شد تا یاد شهداء همیشه در دلها زنده بماند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار