رئیس سازمان دانش آموزی قزوین:

دولت تدبیر و امید نشاط و شادابی را بین دانش آموزان ایجاد کرد

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین گفت: دولت تدبیر و امید نشاط و شادابی را بین دانش آموزان ایجاد کرد و انرژی تازه ای به جامعه بخشید.

کد مطلب: ۶۱۶۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام خطیب امامقلی در گفت وگو با خبرنگار پانا در استان قزوین، با اشاره به سفر دکتر روحانی رئیس جمهور به استان قزوین، اظهار داشت: این دومین سفر دکتر روحانی به استان قزوین است که امیدواریم همانند سفر نخست، موجب ارتقای خدمات رسانی به مردم و افزایش رضایت مندی عمومی شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، پروژه های شاخصی در این سفر به بهره برداری می رسد و رئیس جمهور دیدارهایی نیز با اقشار مردم خواهند داشت.

رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین با تأکید بر اینکه دولت تدبیر و امید نشاط و شادابی را بین دانش آموزان ایجاد کرد و انرژی ,امیدتازه ای به جامعه بخشید، عنوان کرد: دولت در حوزه آموزش و پرورش اقدامات بسیار خوبی را انجام داده برای نمونه اعتبارمیلیاردی جهت ارتقائ اردوگاهها ویا درمانگاه وموزه فرهنگیان و....تخصیص داده که در حد خودش برای استان کم نظیر بوده است .

امامقلی ادامه داد: در همین راستا سازمان دانش آموزی استان قزوین برنامه های بسیار زیادی را در سال جدید تدارک دیده است که با یک تقویم هدفمند آن ها را اجرایی می کند و تشکل های این سازمان فعالانه در حوزه های مختلف ورود پیدا کرده اند.

وی حضور رئیس جمهور در استان قزوین را به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که این سفر منشأ برکات زیادی تری برای فرهنگ استان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار