شهردار اصفهان در سی و پنجمین برنامه "هرهفته چند افتتاح" شهرداری اصفهان

اولویت مسائل عمرانی و خدماتی در اصفهان

مهدی جمالی نژاد در سی وپنجمین برنامه ی "هر هفته چند افتتاح" همزمان با افتتاح بوستان رضوان اظهار کرد :درحالی که فضای بیشتر شهرهای کشور را فضای سیاسی پر میکند اما در اصفهان مسائل عمرانی و خدماتی در الویت است وبا سرعت پروژه ها انجام میشود .

کد مطلب: ۶۱۴۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان ، مهدی جمالی نژاد در سی وپنجمین برنامه ی "هر هفته چند افتتاح" شهرداری اصفهان اظهار کرد : در اصفهان مسائل عمرانی و خدماتی در اولویت است و با سرعت پروژه ها انجام میشود. .
وی بیان کرد : تجهیزات بوستان رضوان مانند سایر بوستان های مرکزی شهر است و در آین بوستان وسایل بازی و وسایل حرکت درمانی و...وجود دارد.
شهرداراصفهان قول احداث یک ورزشگاه به درخواست اهالی منطقه در کنار بوستان رضوان را داد .وی در ادامه به احداث ادامه ی خیابان مهدیه برای روان سازی ترافیک اشاره کرد. مهدی جمالی نژاد در ادامه اشاره کرد : خط دوم قطارشهری که در منطقه14وجود دارد موتور محرکه ای برای این منطقه است . وی همچنین به 70 پروژه آماده بهره برداری اشاره کرد وگفت : 1180پروژه محلی محور درحال اجرااست.

وی درادامه اشاره کرد که در جمعه ی گذشته ازپیشرفت بیش از 8پروژه بازدید شده است .

شهردار اصفهان با اشاره به افزایش پروژه های مشارکتی در شهر تاکید کرد : پروژه های مشارکتی 2/5 برابر نسبت به 10 سال گذشته افزایش داشته است .وی همچنین به درحال اجرا بودن احداث بازار گل و گیاه و خشکبار با مشارکت بخش خصوصی اشاره کرد.
جمالی نژاد در ادامه گفت:در آینده نزدیک عملیات اجرایی شهرک مبل آغاز میشود و شهرک سلامت را به عنوان یک پروژه بزرگ مشارکتی دانست که فاز اول آن آماده بهره برداری رسمی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار