بازگشایی تونل 3 و 4 محور فیروزکوه تا پایان سال جاری

معاون عمرانی استاندار مازندران از بازگشائی محورهای کنارگذر جنوبی در شهرستان بابل و تونل 3 و 4 محور فیروزکوه تا پایان سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۰۲۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، علی نبیان در آیین تکریم ومعارفه رئیس پلیس راه استان گفت: ماموران پلیس راه نوروزبانان بی نوروزی که در خط مقدم امداد رسانی به مردم در شرایط بحرانی جاده ها هستند.

وی با اشاره به اینکه با وجود 10 هزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی در استان مازندران امنیت و آرامش ترافیکی بسیار خوبی را در سطح استان شاهدیم، گفت: این آرامش و امنیت مگر با ایثار و از خود گذشتگی کارکنان نیروی انتظامی و ماموران پلیس راه در سراسر استان ایجاد نمی شود،.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: حضور نیروهای پلیس راه در کنار سایر نیروهای امدادی موجب دلگرمی و اطمینان خاطر از وجود امنیت و آرامش برای ارائه خدمات مطلوبتر به مردم در روزهای گذشته که استان با بحران شدید برف و کولاک همراه بود شده است .

مهندس نبیان با قدردانی از تلاش های شبانه روز سرهنگ خسرویان تصریح کرد: با حضور توانمندشان در محورهای مواصلاتی وقت و زمان نمی شناسند و با ایثار و از خودگذشتگی ، شبانه روز خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می دهند.

وی با بیان این که با حضور شبانه روزی پلیس راه در استان سایر نیرو های امدادی و خدماتی بدون دغدغه خاطر در خدمات به مردم و هموطنان عزیز بوده اند، گفت: مردم ایران اسلامی با حضور شان در تمامی عرصه ها ثابت کرده اند که قدردان زحمات خدمتگزاران خود هستند .

معاون عمرانی استاندار با اشاره به این که از سال گذشته تاکنون بیش از 41 میلیون نفر شب اقامت را در استان داشته ایم، خاطر نشان کرد: امیدواریم با سعی و تلاش و همت همه دست اندرکاران استان در روزهای آغازین سال نو تا پایان آن که شاهد حجم مسافرت ها از سراسر کشور به این استان هستیم سلامت و امنیت را بدرقه راه این عزیزان کنیم .

وی از ماموران پلیس راه به عنوان نوروزبانان بی نوروز یاد کرد و گفت: ماموران پلیس راه از تمامی خوشی های زندگی خود و خانواده شان گذشتند تا امنیت و آرمش را برای خانواده هایی که به این استان سفر می کنند فرتهم کنند .

نبیان با اشاره به کاهش 16 درصدی تلفات جانی در جاده های استان از بازگشائی محورهای کنارگذر جنوبی در شهرستان بابل که مهمترین دغدغه مردم استان است و تونل 3 و 4 محور فیروزکوه تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت : با وجود 13 گردنه برف گیر در استان 33 اکیپ پلیس راه و راهداری در این مناطق حضور فعالی داشتند که این حضور شبانه روزی علیرغم وجود برف و سرما و کولاک شدید در زمستان امسال شاهد این موفقیت بوده ایم ، هرچند که باید تلاش کنیم که این رقم را به صفر برسانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار