مدیر کل آموزش و پرورش فارس:

زمینه بروز خلاقیت ها تمرکز زدایی است

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: برای برون رفت از مشکلات آموزش و پرورش باید به تمرکز زدایی از امور و فعالیت ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۵۹۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حمید رضا آذری در گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل آموزش و پرورش قطب 3 کشور که به میزبانی استان فارس و در شیراز برگزار شد گفت: مشکلات آموزش و پرورش تنها مسائل مالی نیست و راه برون رفت از این مشکلات ،تمرکز زدایی و واگذاری مسئولیت ها به ادارات می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: با تمرکز زدایی می توان زمینه بروز خلاقیت و ابتکار در امور مختلف را در آموزش و پرورش فراهم نمود .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: استان فارس دارای 59 منطقه آموزش و پرورش می باشد که بیش از 800 هزار دانش آموز را در نزدیک به 7 هزار مدرسه تحت پوشش تحصیلی دارد.

غلامعلی حق شناس افزود:از مجموع دانش آموزان استان نزدیک به 22 هزار دانش آموز در 161 مدرسه شبانه روزی ، 5 هزار دانش آموزدر مدارس استثنایی و نزدیک به 14 درصد دانش آموزان نیز در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند .

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش هم اکنون با مسائل و مشکلات زیادی روبرو می باشد که رهایی از این مشکلات نیازمند خلاقیت و نوآوری بویژه در مسائل مالی می باشد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس افزود: در همین راستا آموزش و پرورش فارس توانسته در سال جاری با ایجاد راهکارهای مناسب ، بیش از 400 میلیارد ریال درآمد اختصاصی داشته باشد.

در ادامه این جلسه نیز معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل آموزش و پرورش قطب 3 کشور به بیان پیشنهادات و راهکارهای اجرایی در زمینه حل مسائل مختلف حوزه کاری خود بویژه مسکن فرهنگیان پرداختند.

حاضرین جلسه بر لزوم تامین مسکن فرهنگیان به صورت تامین تسهیلات مناسب و همچنین استفاده از ظرفیت صندوق ذخیره فرهنگیان در این زمینه تاکید نمودند.

گفتنی است گردهمایی معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل آموزش و پرورش قطب 3 کشور با حضور معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ادارات کل آموزش و پرورش استان های اصفهان- بوشهر- خوزستان - چهارمحال و بختیاری - کهگیلویه و بویر احمد و فارس در شیراز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار