مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مرکز دندانپزشکی ویژه فرهنگیان تاسیس می شود

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از رونمایی مجوز تاسیس مرکز دندانپزشکی ویژه فرهنگیان استان خبر داد.

کد مطلب: ۵۹۷۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجا شرقی، جعفر پاشایی در همایش تجلیلی از مدیران و مدارس مروج سلامت استان در تالار معلم تبریز گفت: دولت تدبیر و امید در تمامی بخش ها مخصوصا بخش بهداشت و درمان تحولات بسیاری ایجاد کرده و دستگاه تعلیم و تربیت علی رغم تمامی محدودیت ها برنامه مدارس مروج سلامت را در اولویت های مهم قرار داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در اکثر شاخص ها مثل کنکور، پوشش تحصیلی همکاری معلمان، مدیران و دانش آموزان در استان ما کاملا مشهود بوده و این همکاری و هماهنگی باعث شده در شاخص مهمی مثل بهداشت کارنامه قابل قبولی ارائه دهیم.

پاشایی با بیان اینکه رویکرد دستگاه آموزش و پرورش استان توسعه ی ورزش،توجه به بهداشت فردی و عمومی دانش اموزان و مدرسه و انتقال فرهنگ بهداشت عمومی است، گفت: این عوامل در دوران مدرسه مبارزه جدی با آسیب در دوران دانشگاه و بعد از آن است.

وی با اشاره به آسیب های نوپدید که جزو آسیب های اجتماعی بشمار می آید، اذعان داشت: سلامت از شاخص های مهم ملت های توسعه یافته بوده و هر فعالیتی که منجر به سلامت روحی و روانی جامعه نشود مردود است.

مدیر کل آموزش و پرروش استان تامین امنیت زندگی را شاخص توسعه یافتگی کشور عنوان کرده وافزود: توجه به ایمنی زندگی توجه به ارتقاء جسمی و روحی انسان است.

وی بهترین رسانا برای داشتن جامعه سالم و خانواده سالم دانش آموزان برشمرد و گفت: مدرسه بهترین جایگاه برای انتقال فرهنگ سلامت و نشاط است.

پاشایی گفت: 130 میلیون جلد کتاب با محتوای پیام سلامت داریم و آموزش و پرورش استان آمادگی لازم برای همکاری با هر طرحی که مصداق آن بهداشت عمومی و سلامت عمومی جامعه باشد دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های خوب این مجموعه نسبت به موضوع سلامت از رونمایی مجور مرکز دندانپزشکی فرهنگیان استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار