فرماندار شهرستان شهریار در اولین جلسه شورای اداری:

رعایت قانون می تواند سبب عدم دخالت در وظایف سایر دستگاه ها شود

فرماندار شهرستان شهریار در اولین جلسه شورای اداری با تاکید بر عمل به قانون گفت: رعایت قانون می تواند سبب عدم دخالت در وظایف سایر دستگاه ها شود.

کد مطلب: ۴۷۹۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران،ناجی در سخنان خود ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و ایام گرامیداشت مقام زن و میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: امید است بتوانیم به بخش مهمی از جامعه که زنان تشکیل می دهند توجه بیشتری کنیم و از ظرفیت های موجود استفاده بهتری کنیم و در همین راستا به شوراهای اسلامی شهر و شهرداری ها پیشنهاد می کنم تا وجود زمینه های قانونی را در نام نهادن برخی خیابان ها به این قشر را بررسی کنند.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به به دستاوردهای به دست آمده در سال گذشته اظهار کرد:بحث و موضوع اقتصاد مقاومتی از مسائلی است که از قبل مطرح بود و در سال جاری به منظور نیاز به هماهنگی بیشتر بین بخش های مختلف و استفاده از تمامی ظرفیت ها به عنوان شعار سال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مطرح شده و فرمانداری، شهرداری، شوراهای اسلامی و همه دستگاه های مرتبط می بایست با تشکیل کارگروه های تخصصی و مرتبط و متناسب این موضوع را از شعار خارج کنند و در عمل اقدامات مناسب را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار نقش شهرداری ها و شوراهای اسلامی را در پرداختن به موضوع اقتصاد مقاومتی مهم دانست و اظهار امیدواری کرد، تا مصوبات شوراها در سال جاری سمت و سوی تقویت بخش تولید و کمک به سرمایه گذاری به خود بگیرد.

ناجی نقش اداره کار، دانشگاه ها، بانک ها، بخش کشاورزی و صنعت را در برقراری ارتباط با نخبگان هر بخش و استفاده از ظرفیت های موجود بسیار اثرگذر دانست و در این مسیر باید فعالانه و به شکل عملیاتی وارد موضوع شوند.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به شعار سال گذشته گفت: در سال گذشته که به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت بود تام تلاش خود را در تحقق این شعار به کار بستیم هرچند میزان موفقیت را باید مردم و مسئولان شهرستان بسنجندو امسال نیز در راه تحقق شعار سال حرکت خواهیم کرد ،هرچند همواره رنگ بازی های سیاسی مانعی در برابر تحقق شعارها بوده اند، اما انشاالله بدور از نگاه سیاسی به شکل جدی باید پیگیر تحقق اقتصاد مقاومتی شد، چرا که عدم توجه به این حوزه در گذشته امروز ما را به این نقطه رسانده ،که کمترین بی توجهی به این حوزه به فروپاشی نظام اجتماعی خواهد انجامید، چرا که فروپاشی خانواده ها گرفتاری های بسیاری را متوجه جامعه کرده است.

وی با موفقیت آمیز بودن برگزاری انتخابات در مرحله اول دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در دور اول انتخابات همکاری و معاضدت مسئولان در برگزاری انتخابات قابل تقدیر بود و از امروز با شروع فعالیت دوباره کمیته های ستاد انتخابات، دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شهریار کلید می خورد.

سعید ناجی فرماندار شهرستان شهریار که در جمع مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان شهریار سخن می گفت با تاکید بر اجرای قانون در تمام سطوح اظهار کرد: ما به قانون و آن چه به عنوان شرح وظایف مسئولان آمده است احترام می گذاریم و همه مسئولان باید با دقت و در عمل به قانون احترام بگذارند و بی تردید رعایت قانون می تواند سبب عدم دخالت در وظایف سایر دستگاه ها شود و احترام به قانون و دوری جستن از دخالت در وظایف دیگران، اختلاف ها و حاشیه ها را دور می کند.

فرماندار شهریار به اتمام پروژه ها توسط شهرداری ها در سال جاری تاکید کرد و پیگیری مصوبات سفر رئیس محترم جمهور به شهرستان شهریار را از اولویت های دستگاه های مرتبط دانست که می بایست به شکل جدی به آن پرداخت و کارهای بر زمین مانده را در حوزه های درمان، ورزش، آب و کشاورزی به اتمام رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مصوبات شورای توسعه و برنامه ریزی استان تهران پرداخت و گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که به صورت مشترک با کمیته برنامه ریزی شهرستان شهریار برگزار شد، اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در بخش های مختلف به تصویب رسید که دستگاه ها و ادارات مربوطه باید پیگیر جذب و انجام کامل آن باشند.

فرماندار شهرستان شهریار با تقدیر از همه دستگاه ها و ادارات و نهادهایی که در ایام تعطیلات نوروز مشغول خدمت رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی بودند گفت: انشاالله با تمام قوا در مسیر تحقق اهداف نظام، سیاست های دولت و شعار سال تلاش خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار