افتتاح مدرسه خیر ساز روستای خانلق درمنطقه فشافویه

خیر مدرسه سازمنطقه فشافویه گفت :هدف از حضور در عرصه مدرسه سازی را عشق به کشور، فرهنگ و تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۴۶۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از شهرستانهای استان تهران ، مراسم افتتاح مدرسه پنج کلاس خیر ساز زنده یاد فاطمه نوید در روستای خانلق منطقه فشافویه با حضور مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مسئولان اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس ، مسئولان مجمع خیرین مدرسه ساز استان و شهرستان ، مشاور مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران و مسئولین شهری برگزار گردید .

این مدرسه در زمینی به مساحت 1000 متر مربع بنا شده و دارای دویست وسی متر مربع زیربنا در قالب 5 کلاس درس و برای احداث این مدرسه سه میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده و هم اکنون 70 دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند.

ابراهیم راسی، خیر نیک اندیش در مراسم افتتاح این مدرسه با بیان این نکته که مدرسه سازی عبادتی عاشقانه و بزرگ است ،هدف از حضور در عرصه مدرسه سازی را عشق به کشور، فرهنگ و تعلیم و تربیت دانست و افزود مدرسه سازی اقدامی ماندگار است .

وی اظهار امیدواری کرد، که با فعال شدن تمامی خیران در زمینه مدرسه سازی، دیگر مشکل مدرسه و کلاس درس برای دانش آموزان کشورمان وجود نداشته باشد.

امام جمعه حسن آباد نیز در سخنانی با قدردانی از خیر مدرسه ساز ،راسی به دلیل انجام این امر خداپسندانه، گفت: وی با این اقدام، شادی و لبخند را روی چهره و لبان دانش آموزان منطقه نشاند ،که این کار بسیار ارزشمند است.

نجفی، مشاور مدیر کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران وشهباز بیگی رییس اداره آموزش و پرورش منطقه فشافویه نیز در سخنانی از خیر محترم ودست اندر کاران این پروژه قدردانی کردند .

/خبر نگار: فاطمه ایلانلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار