همزمان با سراسر کشور؛

همایش احلی من عسل در محلات برگزار شد

همایش احلی من عسل در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر همزمان با سراسر کشور صبح امروز در مدارس شهرستان محلات برگزار شد.

کد مطلب: ۴۱۳۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، یک استاد حوزه و دانشگاه در همایش احلی من عسل در مدرسه امام خمینی(ره) با اشاره به تهاجم فرهنگی رایج در سطح جامعه افزود: به منظور جلوگیری از گرفتار شدن در دام مشکلات نیازمند هوشیاری در زندگی هستیم.

حجت الاسلام محسن اسکندری با بیان اهمیت اقامه نماز به عنوان یک محور مهم در رابطه میان انسان با خدا ادامه داد: توجه به نماز یکی از محورهای کلیدی در روایات مختلف است که اهمیت این موضوع در رابطه انسان با خدا بسیار حائز اهمیت است و موجب رفع مشکلات مختلف انسان می شود.

وی اظهار داشت : محیط پیرامون زندگی انسان در دوران کنونی بسیار حساس و پرمخاطره می باشد که به منظور عدم قرار گیری در دام گناهان باید توجه و مراقبت ویژه ای از محیط اطراف به عمل آورد تا بتوان در مسیر صحیح زندگی قدم برداشت.

برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله حسین(ع) با حضور دانش آموزان و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان محلات از دیگر بخش های همایش احلی من عسل بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار