منتخبین مسابقات قرآنی دانش آموزی و فرهنگیان ناحیه یک تجلیل شدند

خبرگزاری پانا: 46 نفر از دانش آموزان منتخب مسابقات قرآنی نه گانه دانش آموزی (مرحله استانی) و 9 نفر از برگزیدگان مسابقات قرانی فرهنگیان ناحیه یک زاهدان با حضور مسئولین و اولیا دانش آموزان تجلیل شدند.

کد مطلب: ۳۵۹۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، رضا میری معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک زاهدان در مراسم تجلیل از منخبین مسابقات قرانی در کانون آزادگان اظهار داشت: بهترین سخن، کلام خداوند است که هماهنگ و یکپارچه انسان را به سوی سعادت رهنمون می‌نماید، لذا از خداوند خواستاریم تا توفیق دهد هر چه بیشتر در جهت نشر معارف قرآنی قدم برداریم.

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ قرآن و معرفت افزایی در بین قشر جوان جهت تشویق برای فراگیری علوم قرآنی این مسابقات در چهار مرحله هر ساله برگزار می شود .

وی ادامه داد: از مجموع ۹۶ دانش آموز منتخب کشوری ۴۶ نفر از دانش آموزان دختر و پسر ناحیه یک زاهدان در مقطع متوسطه اول و دوم به مرحله استانی راه یافتند که از این بین ۱۹ نفر به مسابقات کشوری خواهند رفت .

میری با بیان اینکه مسابقات مرحله استانیفرهنگیان نیز در آینده نزدیک برگزار خواهد شد افزود: از ۹ نفر از فرهنگیان رتبه اول تا سوم در رشته های قرائت، حفظ و تفسیر مرحله شهرستان نیز تجلیل شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک زاهدان اظهار داشت: مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآنی در آذرماه و مرحله شهرستانی در اسفند و مرحله قطبی در اردیبهشت برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار