تجلیل از دانش آموز زنجانی در اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت کشوری

زنجان (پانا) - در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت کشوری در سالن غدیر دانشگاه زنجان از امیرحسین محمدی دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی ناحیه دو زنجان در کسب رتبه دوم رشته احکام تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۳۰۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از دانش آموز زنجانی در اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت کشوری

به گزارش کمیته روابط عمومی، اطلاع رسانی و انتشارات مسابقات، آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن،نماز و عترت صبح دیروز با حضور مسئولین و مهمانان وزارتی و استانی, مربیان،سرپرستان و دانش آموزان در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از 75 دانش آموز پسر برگزیده در رشته های پنج گانه پژوهشی با اهدا لوح یادبود تجلیل گردید.

در این راستا از نفرات اول تا پنجم رشته های تفسیر، نهج البلاغه، صحیفیه سجادیه، احکام و انشای نماز در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه با حضور مسئولین و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات تجلیل شد.

شایان ذکر است در همین رابطه از امیرحسین محمد ی دانش آموز دبیرستان تیز هوشان شهید بهشتی ناحیه دو زنجان نیز در کسب رتبه دوم رشته احکام این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

کمیته روابط عمومی، اطلاع رسانی و انتشارات مسابقات، موفقیت دانش آموزان برگزیده استان های سراسر کشور بویژه این دانش آموز گرانقدر زنجانی را به خانواده وی، جامعه فرهنگیان محترم و دانش‌آموزان عزیز استان تبریک می‌گوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار