حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش خراسان شمالی در جمع مدیران مدارس شهرستان گرمه

خبرگزاری پانا: دومین روز از دوره آموزشی ضمن خدمت مدیران مدارس شهرستان گرمه با حضور سلیمانیان معاون تربیت بدنی و سلامت وملكشی رییس اداره سلامت و خانم وقاری كارشناس مسئول تربیت بدنی دختران در محل آموزشگاه نمونه دولتی موعود گرمه برگزار شد.

کد مطلب: ۲۵۴۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا:بهرام سلیمانیان معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در جمع مدیران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت بر خطیر و گسترده بودن رسالت مدیران تاكید كرد و گفت: كار در حوزه ستادی و اداره كل یك فرصت است و باید آنرا غنیمت بشماریم.

وی همچنین بر اجرای دقیق اهداف معاون تربیت بدنی در هر سه حوزه ورزش و سلامت و مراقبت از آسیب های اجتماعی درتمامی مدارس خصوصا" مدارس شبانه روزی و هیات امنایی تاكید کرد.
ملکشی رییس اداره سلامت و كارشناس مسئول تربیت بدنی دختران استان طرح های قابل اجرا و انتظارات معاونت تربیت بدنی و سلامت را از مدیران در سال تحصیلی جدید برشمرده و تشكیل شوراهای ورزشی و بهداشتی و كمیته پیشگیری از مدارس را جزو ضروریات برنامه مدیران اعلام کرد.
باقری مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمه كمبود امكانات و تجهیزات ورزشی خصوصا عدم وجود زمین چمن فوتبال در شهرستان را محضر معاون تربیت بدنی و سلامت اعلام کرد.
در حاشیه این دوره آموزشی سلیمانیان و دیگر اعضای همراه از سالن های ورزشی شهرستان بازدیدکردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار