معاون حقوقی رییس جمهور خبر داد

آموزش مفاهیم حقوقی به دانش آموزان به روش غیر رسمی در مدارس

خبرگزاری پانا: معاون حقوقی رییس جمهور اظهار داشت: مفاهیم حقوقی به صورت کتب درسی و از طریق غیررسمی توسط آموزگاران به دانش‌آموزان منتقل می‌شود تا به حقوق دیگران احترام بگذارند.

کد مطلب: ۲۳۰۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، الهام امین زاده در جلسه امضای تفاهم‌نامه آموزشی میان وزارت آموزش و پرورش و معانت حقوقی ریاست جمهوری که امروز در سالن جلسات معاونت حقوقی ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: جامعه‌ای که امنیت را به صورت واقعی لمس کند از سوی افرادی که اکنون برای آموزش در اختیار ما هستند تضمین خواهد شد.

وی گفت: در شرایط فعلی تخلفات در جامعه نهادینه شده است، احترام و آگاهی افراد به حقوق خود و دیگران را در کاهش میزان تخلفات در جامعه موثر دانست.

امین زاده تصریح کرد: معاونت حقوقی و وزارت آموزش و پرورزش در راستای رسیدن به این هدف جلساتی داشته اند که برای نهادینه کردن آموزش‌های حقوقی در جامعه برگزار شد و تصمیم امروز منجر می‌شود تا افرادی قانون‌مندار و آشنا به حقوق خود و دیگران در جامعه تربیت شوند.

وی با اشاره به این‌که امروز تفاهم‌نامه آموزش حقوقی بین وزارت آموزش و پرورش و معاونت حقوقی ریاست جمهوری امضا می‌شود، خاطر نشان کرد: فعالیتی که امروز شروع می‌شود آثار فراگیری در سال های آینده خواهد داشت و اثرات مهمی در جلوگیری از فساد و نقض حقوق فردی و اجتماعی به دنبال دارند.

معاون حقوقی رییس جمهور خاطر نشان کرد: وزارت جوانان نیز از انجام همکاری‌های لازم برای نهادینه کردن آموزه‌های حقوقی در بین جوانان 18 سال به بالا نیز اعلام آمادگی کرده است و امیداریم با این همکاری ها اموزش مفاهیم حقوقی درست به ثمر برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار