تشییع پیکر پاک مطهر شهدای مرزبانی سیستان و بلوچستان

خبرگزاری پانا: پیکر پاک و مطهر شهدای مرزبانی سیستان و بلوچستان به طرز با شکوهی بر دستان مردم شهید پرور زاهدان تشییع شد.

کد مطلب: ۱۴۵۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این مراسم که از مقابل مسجد جامع زاهدان تا مصلی قدس این شهر برگزار شد شرکت کنندگان در حالی که پیکر شهدا را تشییع می کردند با سردادن شعارهای این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر تروریست های بیگانه، قاچاقچی مسلح باید اعدام گردد، هیهات منا ذله و خواهان برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل تروریستی وابسته به بیگانه در استان شدند.

در این مراسم پس از ادای احترام به شهدا نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان این اقدامات تروریستی که ناجوانمردانه در آن جمعی از پرسنل هنگ مرزی سراوان به شهادت رسیدند را ناشی از خوی ددمنشی استکبار جهانی و رژیم صیهونیستی اسرائیل و عناصر گمراه و جیره خوار داخلی وابسته به آنان عنوان کرد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی با محکوم و مذموم داشتن این گونه اقدامات تروریستی افزود: اگر برخی عناصر مزدور و جیره خوار بر اساس نقشه های استکبار قصد نا امنی در سیستان و بلوچستان رادارند بدانند که اگر این منطقه نا امن شود هیچ کس در جزیره امن قرار نخواهد گرفت.

آیت الله سلیمانی همچنین از صاحبان تریبون و علمای شیعه و سنی خواست این جریانات و اقدامات جیره خواران استکبار که قصد ضربه زدن به وحدت شیعه و سنی ایران اسلامی را دارند آگاه سازند.

در پایان پیکر پاک این شهدا برای خاک سپاری با پرواز اختصاصی از فرودکاه زاهدان به محل زادگاه ایشان منتقل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار