استاندار کردستان:

استاندار از افتتاح 378 عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در کردستان خبر داد

خبرگزاری پانا:استاندار کردستان گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت 378 طرح عمرانی و اقتصادی در بخش های مختلف در کردستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،علیرضا شهبازی استاندار کردستان با بیان این مطلب اظهار داشت: طرح های افتتاح شده شامل بهره برداری از تعداد 101 طرح عمرانی با اعتبار 376 میلیارد ریال و نیز تعداد 277 طرح اقتصادی با سرمایه گذاری یکهزار و 121 میلیارد ریال است که در مجموع برای اجرای این طر ح ها بیش از یکهزار و 497 میلیارد ریال هزینه شده است.

شهبازی ادامه داد: در بخش طرح های عمرانی تعداد 10 طرح با اعتبار 24 میلیارد ریال از محل منابع ملی و نیز 91 طرح با اعتباری بیش از 352 میلیارد ریال از محل منابع استانی اجرا شده است.

استاندار کردستان تاکید کرد: در بخش آموزشی و ورزشی تعداد چهار پروژه با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال شامل 21 کلاس درس در قالب دو پروژه و نیز دو باب سالن ورزشی در شهرستان های سنندج و کامیاران در قلب دو پروژه ورزشی به بهره برداری می رسند.

وی افزود: افتتاح سه طرح و پروژه در بخش رفاه و تامین اجتماعی با اعتباری بیش از 540 میلیون ریال دررابطه با کاهش آسیب های اجتماعی در شهرهای سقز و سنندج از دیگر طرح های افتتاح شده در هفته دولت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار