در آستانه المپیک پاریس؛

از رژه تمرینی قایق‌ها تا نورافشانی برج ایفل

تهران (پانا) - حواشی و اتفاقات خاص پیرامون بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نزدیک شدن به مراسم افتتاحیه با جذابیت خاصی از سوی علاقمندان دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۹۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
از رژه تمرینی قایق‌ها تا نورافشانی برج ایفل

گروه سوم از کاروان ورزشی ایران روز سه‌شنبه وارد پاریس شد. در این گروه محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالله سهرابی رئیس کمیسیون بین الملل کمیته المپیک، احسان قاضی زاده هاشمی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه ریزی و اقتصادی کمیته المپیک و شماری از روسای فدراسیون‌ها حضور داشتند.

3

تیم منتخب رسانه‌های ایران نیز برای پوشش بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان به پاریس وارد شد تا اخبار و حواشی کاروان ایران را پوشش دهد.

در بدو ورود کاروان ایران محمد امین‌نژاد سفیر ایران به استقبال کاروان ورزشی آمد. کاوران ایران در بدو ورود به پاریس با هوای بارانی این شهر مواجه شدند. همچنین تیم رسانه‌ای کشورمان از مرکز رسانه‌ای المپیک بازدید کرد.

2

همزمان با ورود ایران، کاروان ورزشی تایلند نیز وارد پاریس شد، تا در محل دهکده بازی‌ها اسکان یابند. در شامگاه سه‌شنبه پاریس رسانه‌ها شاهد رژه قایق‌ها در رودخانه سن بودند. این رژه تمرینی بود و قرار است روز جمعه قهرمانان کشورهای مختلف، با عبور از این رودخانه آیین افتتاحیه را برگزار کنند. در ادامه این رژه خوردوها نیز یک مانور تمرینی برگزار کرد.

1

محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف رودخانه سن محل برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعمال شد، تا رژه تمرینی کشتی‌ها به خوبی انجام شود. همچنین برج ایفل به عنوان نماد کشور فرانسه این شب‌ها با نورافشانی جذابیت خاصی به شهر پاریس داده و ضمن آنکه پنج حلقه المپیک بر روی آن نصب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار