رئیس دانشگاه فرهنگیان در تجمع ضد صهیونیستی عنوان کرد:

حزب الله یک جریان و ساختار است و قطعا پیروز خواهد بود + فیلم

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت‌ حزب الله فرد نیست مسیر، جریان و ساختار است. این ساختار خوب پایگذاری شده و قطعا پیروز خواهد بود و اسرائیل نابود می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۵۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حزب الله یک جریان و ساختار است و قطعا پیروز خواهد بود + فیلم

‌به‌مناسبت شهادت پرچمدار مقاومت، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، کارکنان دانشگاه فرهنگیان با حضور رئیس دانشگاه همراه با دانشگاهیان کشور با تجمع در محوطه سازمان مرکزی ضمن اعلام همدردی با ملت لبنان حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی و قتل عام مردم مظلوم فلسطین و لبنان و‌ به‌‌ویژه رهبران و فرماندهان مقاومت را محکوم و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سر دادند.

‌در این مراسم رجبعلی برزوئی با تسلیت شهادت مجاهد بزرگ، سید حسن نصرالله خدمت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مردم شریف لبنان، شیعیان و مسلمانان جهان و ملت ایران و خانواده دانشگاه فرهنگیان مهمترین ویژگی این شهید بزرگوار را ذوب بودن در ولایت عنوان و اظهار کرد: ایشان در تمام سخنرانی‌های خود این ذوب بودن در ولایت را نشان می‌داد.

وی با بیان اینکه پس از این ضایعه بسیاری به این می‌اندیشند که چه خواهد شد؟ تصریح کرد: کشوری که از سوی رهبری ژرفانگر هدایت می‌شود که تمامی ابعاد را می‌بیند، در این حوزه نیز باید یقینا به ایشان اعتماد کنیم فرمایشات دیروز ایشان امیدوار‌کننده است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، با اشاره به ضایعه بسیار بزرگ شهادت سیدالشهدای مقاومت‌ و تاثیر آن در منطقه و خاورمیانه، گفت: امید داشته باشید که حزب الله فرد نیست مسیر، جریان و ساختار است. این ساختار خوب پایه‌گذاری شده و قطعا پیروز خواهد بود و اسرائیل نابود می‌شود.

وی ادامه داد: با نگاهی به تاریخ و سرنوشت تمام غاصبان جهان، بدانید نتانیاهو و کشورهای حامی او به نفرین بشریت گرفتار خواهد شد که اکنون نیز قابل مشاهده است و ان شاءالله ما آن روز را خواهیم دید.

برزوئی با اعلام حمایت جامعه دانشگاه فرهنگیان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مسیر جبهه مقاومت، خاطر‌نشان کرد:‌ آماده‌ایم تا در هر زمان، هر مکانی و‌ در هر شکلی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لازم و صلاح بدانند حاضر شویم. با درایت ایشان بی‌شک جبهه حق بر باطل پیروز خواهد شد، آزادی قدس شریف را خواهیم دید و در آنجا نماز خواهیم خواند.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار