مشارکت حداکثری دانشجو معلمان در انتخابات شوراهای صنفی، رفاهی سراسر کشور

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان از مشارکت حداکثری دانشجو معلمان در انتخابات شورای موسسه دبیران شوراهای صنفی، رفاهی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت حداکثری دانشجو معلمان در انتخابات شوراهای صنفی، رفاهی سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر، در نشست اعضای شورای موسسه دبیران شوراهای صنفی، رفاهی سراسر کشور از مشارکت حداکثری دانشجو معلمان در انتخابات این شورا خبر داد و گفت: با مشارکت دانشجو معلمان سراسر کشور در انتخابات اعلام شده تعداد 98 نفر به عنوان دبیر شورای صنفی و 7 نفر منتخب اعضای شورای موسسه معرفی شدند.

این مقام مسئول، ارتباط موثر دانشجو معلم با مسئولان دانشگاه را گامی مهم در راستای بهره مندی از نظرات و پیشنهادهای مفید و سازنده دانشجو معلمان دانست و افزود: دانشجو معلم باید مطالبات خود را به صورت عملیاتی طرح نماید.

وی، خاطر نشان کرد: مطالبه باید توام با مطالعه باشد. قطعا با علم و آگاهی و گفت و گوی متقابل دستیابی به اهداف نیز تسریع می یابد.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، خطاب به دانشجو معلمان اظهار داشت: حاصل تلاش معلمان کشور، تعلیم و تربیت انسان‌هایی متفکر، اندیشمند و اهل عمل است. به عنوان معلم آینده این کشور، باید با حفظ حرمت ها حرف اخر را در ابتدا بر زبان جاری نکرد.

خنیفر، در پایان قاطعیت در گفتار و عمل را از شاخصه های مهم دانشجو معلم ذکر کرد و افزود: قبل از هر اقدام ابتدا باید تحقیق و بعد قضاوت کرد. بنابراین به عنوان فردی الگو باید با قضاوتی عادلانه امنیت را در سیستم تضمین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار