معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبرداد: آغاز مرحله دوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان

ارومیه(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از آغاز مرحله دوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش اموزان استان خبر داد و گفت: افزایش علقه های عاطفی نسبت به معارف دینی از برکات مسابقات قرآن است.

کد مطلب: ۸۳۱۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبرداد:  آغاز مرحله دوم مسابقات قرآن و معارف اسلامی دانش آموزان

«قدرت اله قاسمی» در این خصوص اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات قرآن و معارف اسلامی در 9 رشته قرائت قرآن، حفظ قرآن، مفاهیم قرآن، نهج البلاغ، اذان، احکام، صحیفه سجادیه، انشاء نماز و مداحی با حضور 200 نفر از دانش آموزان منتخب مرحله اول استانی برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان افزود: این مسابقات 30 تا 31 خرداد در محل اردوگاه معلم و مدرسه استعدادهای درخشان فرزانگان ارومیه برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزیدگان این مرحله به عنوان نمایندگان اسشتان در مسابقات کشوری که از 17 تیرماه بمدت 8 روز در شهرستانهای مشهد مقدس و تستان تهران برگزار می شود با دانش اموزان سایر استانهای کشور به رقابت خواهند پرداخت.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: برگزاری این مسابقات زمینه مناسبی را فراهم می سازد تا دانش اموزان در یک فضای سالم تربیتی حضور پرنشاط و جدی داشته باشند.

وی افزود: توسعه و تعمیق روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و افزایش علقه های عاطفی و قلبی نسبت به معارف زلال دینی از برکات مسابقات قرآن محسوب می شود.

قاسمی اضافه کرد: در روزگاری که به جهت تغییر در سبک زندگی انواع آسیبهای اجتماعی و رفتاری سلامت روان و منش بچه های ما را تهدید می کند.

این مقام مسئول بیان کرد: گسترش و توسعه اینگونه فعالیتها می تواند میزان آسیب پذیری فرزندان ایران عزیزمان را کاهش دهد و آنها را در برخورد بالغزشهای دوره نوجوانی پراستقامت سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار