در گفتگو با پانا

شهردار ارومیه : روز قدس روز امت جهان اسلام است

ارومیه (پانا) - شهردار ارومیه گفت: – روز قدس روز امت جهان اسلام است و وظیفه همه ما شرکت در راهپیمایی روز قدس است.

کد مطلب: ۸۲۷۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
شهردار ارومیه : روز قدس روز امت جهان اسلام است

حضرت پور شهردار ارومیه در گفتگو با پانا در راهپیمایی روز قدس گفت : بنا بر فرمایش امام خمینی (ره) روز جهانی اسلام بوده و در آینده نه چندان دور شاهد نابودی کامل حاکمان و رژیم اشغالگر قدس خواهیم بود.

شهردار ارومیه بیان کرد : مردم ولایت مدار ایران اسلامی و همچنین مردم شهید پرور ارومیه با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان خواهند داد که مبارزه با رژیم کودک کش ، غاصب و جعلی صهیونیستی ادامه دارد و همچنان در کنار مردم فلسطین بوده و مظلومیت این مردم را فریاد می زنند.

حضرت پور با بیان اینکه صاحبان اصلی انقلاب جوانان هستند گفت: حضور پرشور جوانان نسل سوم و چهارم نشان دهنده درک حساس بودن مسایل روز دنیا بوده و خود را مکلف بر حفظ نظام مقدس جمهور اسلامی می دانند.

وی افزود : حمایت های جوانان از انقلاب که از بطن جامعه به پا خواسته اند باعث تقویت و رشد هر چه بهتر انقلاب است و اگر قرار باشد در جهان اسلام حرکتی انقلابی رخ دهد جوانان باعث بروز این حرکت خواهند بود.

وی ادامه داد : حضور قشر جوان در راهپیمایی روز قدس نشان از قدرت تفکر و تصمیم گیری نسل امروز دارد که باعث افتخار انقلاب اسلامی و مسئولین نظام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار