قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پانا:

برپایی نماز جماعت به امامت امام خامنه ای در قدس شریف هدف ما است 

ارومیه (پانا)- نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی روز قدس گفت: با نابودی اسراییل نماز جماعت را به امامت امام خامنه ای در قدس شریف برپا خواهیم کرد. 

کد مطلب: ۸۲۷۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نماز جماعت به امامت امام خامنه ای در قدس شریف هدف ما است 

قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پانا گفت: روز قدس یاد آور یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین یادمان هاو میراث های عظیم به جامنده از حضرت امام (ره) می باشد.

قاضی پور افزود: امروزه راهپیمایی روز قدس در بیش از 70 کشور جهان برگزار می شود که نشانگر وحدت بین مسلمانان و قدرت حضرت امام (ره) است.

وی ادامه داد: ما امروز آمده ایم تا به جهانیان ثابت کنیم ما سرباز ولایت هستیم و قدس پاره تن اسلام و مسلمانان است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز بار دیگر با امام راحل و شهدا عهد خواهیم بست که در رسیدن به اهداف بزرگشان ذره ایی درنگ نخواهیم کرد و به امید خدا و با همت مسلمان جهان رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم را از بین برده و در قبله گاه اول مسلمین جهان نماز جماعت به امامت حضرت امام خامنه ایی به پا داریم.

وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نشانگر عزت ، قدرت نمایی و انسجام جهانی مسلمانان و مستضعفان جهان در برار ظلم ها ، تعدی ها ، و خون ریزی های رژیم اشغالگر قدس و استکبار جهانی است.

قاضی پور افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) ، پیروی از رهنمود های حکیمانه مقام معظم رهبری و تجدید با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار