ایستگاه صلواتی امام رضا(ع) با عطر و بوی مهدوی در تبریز

تبریز (پانا) - ایستگاه صلواتی امام رضا(ع) همراه با برگزاری برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی در ایستگاه متروی میدان کهن تبریز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۹۹۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه صلواتی امام رضا(ع) با عطر و بوی مهدوی در تبریز

به گزارش پانا از روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام آخر ماه صفر و شهادت امام رضا(ع)، ویژه‌برنامه فرهنگی سه‌شنبه‌های مهدوی و ایستگاه صلواتی به همین مناسبت به مسافران مترو توسط روابط عمومی سازمان و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید خلیل فاتح متروی تبریز و با مشارکت و همکاری واحد خواهران سازمان بسیج شهرداری تبریز برپا شد.

این ویژه‌برنامه با نام «سه‌شنبه‌های مهدوی» در روز سه‌شنبه (۱۳ شهریور مصادف با ۲۹ صفر) در سالن بلیط‌فروشی ایستگاه متروی میدان کهن (سه‌راه امین) با حضور پرشور مردم و مسافران مترو برگزار شد.

این مراسم باشکوه و معنوی با آیتم‌های مختلف فرهنگی دیگر از ابتدای سال ۱۴۰۲ هر هفته سه‌شنبه‌ها با عنوان سه‌شنبه‌های مهدوی در ایستگاه متروی میدان کهن به‌صورت خودجوش توسط بسیجیان پایگاه بسیج شهید فاتح متروی تبریز و روابط عمومی سازمان و با همکاری و مشارکت بنیاد مهدویت استان  و واحد خواهران سازمان بسیج شهرداری تبریز با آیتم‌های مختلف ایستگاه نقاشی کودکان و اهدای جوایز مهدوی، ایستگاه مطالعه کتاب‌های گوناگون مهدویت و امام‌شناسی، ایستگاه صلواتی با پخش خرما و چای و دمنوش و پاسخگویی به سوالات اجرا می‌شود.

خبرنگار : رومینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار