مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

امروز وحدت همگانی نجات بخش کشور است

نیشابور (پانا)- همایش بزرگ ایثارگران و بسیجیان فرهنگی نیشابور در محل فرهنگسرای سیمرغ با حضور پرشور بسیجیان و ایثارگران فرهنگی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۷۳۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد
امروز وحدت همگانی نجات بخش کشور است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تبریک و گرامی داشت هفته وحدت و عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در همایش گفت: جامعه فرهنگیان نزدیک به 40 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

حسین مهرابادی افزود: وظیفه بسیج در دوران انقلاب نگهبانی از محلات تا مرزها بود و بسیج فقط به هشت سال دفاع مقدس خلاصه نمی شود.

درواقع اتفاقاتی که شهید فهمیده ها و شهید محمدی ها انجام دادند بی نظیر بود و کسانی که از آن کاروان نیز جاماندند در سنگر دیگری در حال خدمت به جامعه هستند.

وی ادامه داد: اخلاص، مشخصه بسیجیان است، و به همین دلیل است که حضرت امام(ره) فرمودند؛ بسیج لشکر مخلص خداست و امیدوارم با بسیجیان محشور شوم.

در بسیج پاکترین، آماده به کارترین و بی ادعاترین انسان ها گرد هم جمع شدند تا در مسیر سازندگی، دفاع از تولید ملی و مبارزه با فتنه ها و فتنه گری ها حرکت کنند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: دشمن در مردادماه از برجام خارج شد و در شهریورماه هجمه سنگین اقتصادی اش را به اوج رساند ولی ملت بزرگ ما با حفظ وحدت و نگاه به سرانگشت رهبری موفق شدند از این بحران ها خارج شوند.

مهرابادی در پایان گفت: ما امرزو باید به عنوان یک معلم و یک ولی، دانش آموزان و فرزاندان را برای یک جنگ تمام عیار در آینده نزدیک آماده کنیم و بقینا وحدت همگانی می تواند که نجات بخش کشور باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار