مدیر عامل خیریه همسایه آفتاب :

همایش شکرانه خدمت به زائرین امام رضا (ع) برگزار شد

مشهد (پانا ) - ششمین سالگرد خدمت به زائرین امام رضا (ع) و چهارمین سالگرد دستگیری و محرومیت زدایی توسط خیریه همسایه آفتاب شهر بهشت ، در بنای فرهنگی و مذهبی جامعه الحسین برگزار شد .

کد مطلب: ۸۷۳۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
همایش شکرانه خدمت به زائرین امام رضا (ع) برگزار شد

رمضانیان، مدیر عامل موسسه خیریه همسایه آفتاب ضمن تقدیر و تشکر از خیرین این موسسه اظهار کرد: خدمت به زائرین امام رضا (ع) کلیدی بود که، درب خدمت به مدد جویان و تاسیس این خیریه را به بر روی ما گشود. هنگامی که برای اولین بار وارد پروژه کمک رسانی به مددجویان شدیم ، با صحنه هایی مواجه شدیم که اجازه بی توجهی و چشم پوشی را به وجدانمان ندادند. پس از آن دست به دست هم دادیم و کمک به مددجویان را در حوزه های فرهنگی، جهیزیه، اشتغال زایی، پزشکی و درمانی، عمرانی، خدمات حقوقی، تحصیلی، مشاوره ای و اطعام آغاز کردیم. ما به امید روزی هستیم که هیچکس در هیچ کجا عالم گرسنه سر بربالین نگذارد .

وی در ادامه از تشکیل یک کانون اجتماعی در بانک قرض الحسنه رسالت خبرداد و در این باره افزود: خیریه همسایه آفتاب، مبلغی را که حاصل گردش حساب بانکی خیرین می باشد را جمع اوری کرده و در قالب وام های جزئی و جهیزیه به مدد جویان اعطا می نماید .

رمضانیان، خاطر نشان کرد: بزرگ ترین وجه تمایز این مجموعه با سایر مجموعه های خیریه ای و جهادی فعال در سطح استان، توجه ویژه به مسائل فرهنگی و مذهبی، خاصه سیره اهل بیت (ع) و شهدای والا مقام بوده است .

در ادامه همایش شکرانه خدمت، غلامحسین زاده مدیرعامل سابق خیریه همسایه افتاب تصریح نمود: امسال 9 پایگاه در سطح شهر مشهد داشتیم که در آنها به زائرین پیاده امام رضا (ع) خدمت رسانی میشد. حدود 4هزار زائر پیاده در قالب10 کاروان در روز های 15 الی 18 آبان ماه سال جاری در مدارس پیامبر اعظم ، المهدی و امام علی (ع) که دارای اسکان زائیرین بود ، مستقر شدند .

وی با بیان اینکه دانش اموزان در خدمت رسانی به زائرین نقش افرینی ویژه ای داشتند گفت: ما بیش از 300 خادم ، متشکل از گروه های مختلف دانشگاهی ، حوزوی ، دانش اموزی ، کسبه و بازاریان و سایر اقشار داشتیم که به صورت شبانه روزی به زائرین خدمت رسانی می کردند. در این پایگاه ها خدماتی در حوزه های فرهنگی ، مشاوره مذهبی - تحصیلی و اجتماعی ، مهد کودک، کفاشی، خیاطی، لباسشویی و پزشکی به زائرین ارائه داده می شد.

لازم به ذکر است که در حاشیه همایش سالانه شکرانه خدمت، نمایشگاه دستاورد های واحد های مختلف خیریه مذکور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار