رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا خبر داد

پرونده تخلف پالادیوم روی میز کمیسیون ماده 100

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران می‌گوید تخلفات پروژه پالادیوم در کمیسیون ماده 100 شهرداری تهران در حال بررسی است و در هفته‌های آتی رأی این کمیسیون درباره پرونده پالادیوم صادر می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۰۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پرونده تخلف پالادیوم روی میز کمیسیون ماده 100

محمد سالاری در گفت‌وگو با پانا درباره مشکلات مجتمع پالادیوم اظهار کرد: برخی پروژه‌های شهر تهران، دغدغه، نگرانی و مشکلاتی اساسی برای سکونتگاه‌های شهر و ساکنان آن ایجاد کرده است. البته اقدامات نظارتی برای ساماندهی آنها به‌صورت جدی آغاز شده است. یکی از این پروژه‌ها، مجتمع پالادیوم است که در کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر، تخلفات این پروژه به‌ویژه در بخش ساخت پل هوایی و تونل زیرزمینی که با اسناد بالادستی شهر تهران از جمله طرح جامع تفصیلی و مقررات شهرسازی، مغایرت اساسی دارد پیگیری شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران افزود: شهرداری منطقه همه تخلفات پروژه پالادیوم را در قالب یک فرم تدوین کرده و به کمیسیون ماده 100 ارجاع داده است و این کمیسیون نیز به منظور ابهام‌زدایی و اینکه تصمیمی مبتنی بر قوانین فرداست بگیرد، ابهاماتی را که در فرایند تصمیم‌گیری دیده، در قالب سوال به شهرداری منطقه ارسال کرده است. مجددا منطقه پاسخ سوالات را داده و اکنون در آستانه تصمیم‌گیری در کمیسیون ماده 100 است.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد هفته‌های آتی رأی کمیسیون ماده 100 درباره پرونده پالادیوم صادر می‌شود، تأکید کرد: امیدواریم اعضای کمیسیون ماده 100 با در نظر گرفتن مصالح شهر تهران، مردم و سکونتگاه‌هایی که تحت تاثیر تخلفات پالادیوم هستند، رأی قانونی را برای این پروژه صادر کند. با توجه به اینکه رسیدگی این پرونده مطالبه شهروندان است پیگیری‌هایی ما جدی است البته کمیسیون ماده 100 نیز باید رأیی را صادر کند که مبتنی بر قوانین بالادستی باشد و در فرایند اجرا قابلیت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار