برخورد با تخلف ساختمانی پالادیوم

تهران (پانا) - دو تونل زیرگذر انسان‌رو و ماشین‌رو بین 2 ساختمان مجتمع تجاری پالادیوم واقع در منطقه یک تهران مسدود و پلمب شد.

کد مطلب: ۱۲۳۴۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برخورد با تخلف ساختمانی پالادیوم

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، روز گذشته یکشنبه ۷ آذرماه با حضور عوامل اجرایی و حقوقی شهرداری عملیات مسدود سازی و پلمب پل تردد هوایی و تونل زیر گذر مجتمع تجاری پالادیوم بر اساس حکم قطعی ماده ۱۰۰ اجرا شد.

حمید محمودی، شهردار ناحیه ۲ منطقه یک در تشریح جزئیات اجرای حکم مجتمع تجاری پالادیوم گفت: با حضور نیروهای اجراییات، حقوقی، اجرای احکام و عوامل اجرایی ناحیه دو، اقدام‌های لازم پیرامون مسدود شدن و مهروموم دو مسیر روگذر و یک مسیر زیرگذر انسان رو و ماشین‌رو مجموعه پالادیوم اجرا شد.

شهردار ناحیه ۲ منطقه یک تهران افزود: مسیر روگذر این مجموعه که محل اتصال قسمت شمالی و جنوبی بود در حال حاضر مسدود است تا با فراهم شدن الزامات فنی و اجرایی نسبت به جمع‌آوری و برچیدن شدن کامل آن اقدام مقتضی انجام شود.

محمودی ادامه داد: تخلفات مجتمع پالادیوم که به ماده ۱۰۰ ارسال‌شده بود در شعبه بدوی بعد از بررسی کارشناسی رأی به جمع‌آوری و تخریب ساختمان جنوبی و جمع‌آوری تونل و پل هوایی داده شد که مالک این مجتمع نسبت به رأی صادرشده اعتراض کرد و موضوع مورد تجدیدنظر قرار گرفت و اکنون با صدور رأی نهایی، حکم اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار