افتتاح ۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بوکان

ارومیه (پانا)- واحد‌های تولیدی صنعتی یخ خوراکی قالبی و بسته بندی گوشت قرمز و سفید در شهرستان بوکان افتتاح و به بهره_ برداری رسید.

کد مطلب: ۸۵۰۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۲ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان بوکان

مراسم افتتاح طرح‌های مذکورکه با حضور مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری، امام جمعه و فرماندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بوکان به همراه سایر مدیران و مسئولین ادارات شهرستان افتتاح گردید.

حسن عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی و ضرورت اشتغالزایی برای جوانان شهرستان لازم است به زیرساخت فیزیکی تولید از طرف مسئولان و سیاست گذاران توجه جدی شود، تا شاهد افتتاح واحد‌های تولیدی باشیم و با بهره برداری از واحد‌های مذکور زمینه ساز اشتغالزایی باشد.

وی ادامه داد: بیکاری و اعتیاد دو معضل فعلی جامعه ماست ودود آسیب­های اجتماعی و افراطی­گری دامنگیر ما و خانواده‌های ما خواهد شد و این مشکلات فقطبا اشتغالزایی و تولید حل خواهد شد.

عبدی در ادامه ضمن بیان آماری از واحد‌های تولیدی صنعتی شهرستان گفت: واحد تولیدی آقای حسین جعفری که امروزشاهد افتتاح آن هستیم در زمینه قطعه بندی و بسته بندی گوشت قرمز و سفید تازه، منجمد و چرخ شده با ظرفیت سالانه ۱۸۰۰ تن و سرمایه ثابت ۲۶۷۷۵ میلیون ریال و اشتغالزایی ۱۲ نفر به طور مستقیم به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان گفت: واحد تولیدی آقای صلاح الدین وکیلی در زمینه تولید یخ خوراکی قالبی با ظرفیت سالانه ۲۷۰۰ تا ۳۵۰۰ تن و سرمایه ثابت پانزده میلیارد ریال و اشتغالزایی ۷ نفر به طور مستقیم و چهل نفر به طور غیر مستقیم به بهره برداری و افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار