معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:

پروژه راه‌آهن اردبیل طبق برنامه‌ریزی انجام یافته پیش می‌رود

اردبیل(پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تزریق اعتبار از محل فاینانس داخلی به پروژه راه‌آهن اردبیل _ میانه ادامه روند این پروژه جان تازه می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۳۲۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد
پروژه راه‌آهن اردبیل طبق برنامه‌ریزی انجام یافته پیش می‌رود

بهروز ندایی در حاشیه بازدید از قطعات پروژه راه‌آهن اردبیل میانه اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات موجود با پشتکار و پیگیری مجدانه استاندار اردبیل و همکاری مقامات کشوری، ۷۵۰میلیارد تومان از محل فاینانس داخلی برای این طرح تامین شده که تا آخر تیرماه مبلغ قابل توجهی به حساب شرکت‌های فعال در این پروژه واریز می‌شود .

وی با بیان اینکه طول خط آهن ۱۷۵ کیلومتر است، گفت: تا بحال طبق برنامه ریزی انجام یافته اکثر قطعات پیشرفت مناسبی دارد .

ندایی با بیان اینکه پروژه راه‌آهن اردبیل _ میانه از سال ۸۲ شروع شده است، افزود: در طول ۱۴ سال تنها ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما با پیگیری‌های دولت محلی باید در طول ۳ سال آینده ۵۷ درصد پیشرفت نموده و به بهره‌برداری برسد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: تابلوی روزشمار راه‌آهن اردبیل در مقابل استانداری اردبیل نصب شده و برای تنویر افکار عمومی و اطلاع بیشتر شهروندان از فعالیت‌های شبانه‌روزی این طرح، تصاویر و اطلاعات مربوط به این پروژه از طریق تلویزیون‌های نمایشگر خدمات دولت که در دو نقطه شهر اردبیل نصب شده است به نمایش گذاشته خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه طبق قول استاندار اردبیل به مردم این پروژه باید در دهه فجر سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد افزود: تلاش همه ما این است که با تزریق اعتبار بصورت نقدی انگیزه مشاوران و پیمانکاران جهت اتمام پروژه افزایش یابد و کام مردم استان اردبیل با حلاوت این افتتاح شیرین خواهد شد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: مجری طرح و عوامل استانداری اردبیل به جد ادامه روند پروژه را پیگیری می کنند و امیدوارم با وحدت و همدلی وقفه‌ای در روند اجراء به وجود نیاید .

در این بازدید خطیبی نماینده ساخت و توسعه زیربنایی راه آهن کشور نیز افزود: با شرایطی که استاندار سخت‌کوش اردبیل ایجاد کرده به روند این پروژه خوشبین هستیم و اینکه پروژه راه آهن اردبیل یکی از محورهای سخت صعب العبور بوده اما دغدغه‌های مالی و بیشتر موانع طبیعی حل شده است .

وی افزود: پیمانکاران در سه سال آینده دو سال اول را برای زیرسازی و یک سال آخر را به روسازی خواهند پرداخت و طرح در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهد رسید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار