سرپرست معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری:

موسسات خیریه در کنار دولت و دوشادوش آن هستند

شهرری(پانا) - سرپرست معاونت سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: موسسات خیریه، در کنار دولت و دوشادوش آن هستند و کمک می کنند تا جامعه بهتر برای زندگی داشته باشیم و با دستگیری از نیازمندان به آنها در داشتن زندگی بهتر یاری می رسانند.

کد مطلب: ۸۲۲۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
موسسات خیریه در کنار دولت و دوشادوش آن هستند

سید ناصر موسوی در اولین ستاد ساماندهی موسسات خیریه شهرستان ری در سال 97 افزود: خیرین ری در حوزه های مختلف از جمله مدرسه سازی و سلامت حضور پر رنگ و چشمگیری دارند، اما به دلیل این که ارتباط ارگانیکی بین این حوزه ها وجود ندارد تا کنون نتیجه مطلوب حاصل نشده است.
وی با بیان اینکه ری به دلیل جایگاهی که دارد، همیشه در مباحث مربوط به امور خیریه پیشتاز بوده است، عنوان کرد: متاسفانه فعالیت های موسسات خیریه به دلیل جزیره ای عمل کردن و نداشتن انسجام و ساماندهی لازم خروجی قابل توجهی برای مردم نداشته است.
موسوی ادامه داد: ستاد ساماندهی موسسات خیریه به دنبال ایجاد مکانیسم لازم برای ساماندهی امور این موسسات است تا با نظام بندی مناسب، خدمات رسانی مطلوبی برای مردم و به ویژه نیازمندان داشته باشند.
وی با تاکید بر این که ایران متعلق به یکایک شهروندانش است و باید تلاش کنیم تا زمینه زیست متعالی را برای آنها فراهم کنیم، تصریح کرد: 42 موسسه خیریه به عنوان بازوهای کمک کننده نهادهای دولتی در حوزه های مختلف این شهرستان فعال است.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار