رویاهای فانتزی پدیده برای دیدار با پرسپولیس

تهران (پانا) - پدیده که در بحران نتیجه گیری به سر می‌برد در حالی میزبان پرسپولیس خواهد بود که به دنبال ثبت اولین‌ها در این دیدار است.

کد مطلب: ۸۱۱۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رویاهای فانتزی پدیده برای دیدار با پرسپولیس

پرسپولیس که از هفته بیست و پنجم تنها یک امتیاز می‌خواست تا قهرمان لیگ برتر شود و برای دومین سال متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد، همچنان در حسرت همان یک امتیاز باقی مانده و حالا در حالی به مشهد آمده است که بخشی از هواداران این تیم به دنبال دو شکست متوالی در لیگ برتر منتقد روش بازی شاگردان برانکو شده‌اند و شاید ناکامی احتمالی در این دیدار پرسپولیس را با بحران به استقبال دیدار با السد ببرد.

اما پدیده که در نیم فصل اول یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بود و در دیدار رفت هم موفق شد پرسپولیس را با ارائه فوتبالی بسته در تهران با تساوی بدون گل متوقف کند، پس از کسر شش امتیاز به علت بدهی به بازیکن خارجی‌اش از روزهای خوب خود فاصله گرفت و با پیدا شدن بحران مالی نتایج ناامیدکننده این تیم آغاز شد؛ به گونه‌ای که آنها در 12 بازی آخر خود 8 باخت، 2 تساوی و دو برد به‌دست آورده‌اند. اگر آنها به روند ناکامی‌ها را ادامه دهند احتمال اینکه مشهد در سقوط به دسته اول دبل کند بسیار زیاد خواهد شد.

پدیده در حالی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که تاکنون در تاریخ خود مقابل پرطرفدارترین تیم آسیا برد نداشته است و اولین برد در تاریخ مقابل پرسپولیس می‌تواند روحیه شاگردان محمدرضا مهاجری را برای بقا در لیگ برتر بالاتر ببرد.

اما پدیده کار راحتی مقابل پرسپولیس نخواهد داشت؛ پرسپولیس در فصل جاری هیچگاه در دیدارهای خارج از تهران بازی را نباخته است و بهترین تیم ایران در زمینه نتیجه گیری در خانه حریف محسوب می‌شود. البته آخرین شکست پرسپولیس خارج از تهران به همین شهر مشهد برمی‌گردد، جایی که برانکو در دیدار آخر فصل گذشته به تیم اصلی‌اش استراحت داد. اما این بازی برای برانکو به اندازه‌ای مهم است که بدون شک تمام پتانسیل پرسپولیس را برای بالای سر بردن قطعی جام روانه میدان خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار