فرصت کوتاه پدیده برای فرار از کسر 6 امتیاز دوم

تهران (پانا) - باشگاه پدیده آخرین روزهای مهلت قانونی خود برای پرداخت طلب ایگور پراهیچ را سپری می‌کند و ممکن است اوضاع برای این تیم در هفته آینده بحرانی‌تر شود.

کد مطلب: ۸۰۴۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فرصت کوتاه پدیده برای فرار از کسر 6 امتیاز دوم

در حالی که پس از پایان نیم‌فصل اول از باشگاه پدیده مشهد به علت طلب ننزویچ 6 امتیاز کسر شده بود و این تیم که در لیگ برتر از بالانشین‌ها بود را به نیمه پایینی جدول فرستاد؛ شنیده می‌شود اوضاع برای شاگردان محمدرضا مهاجری می‌تواند بسیار سخت‌تر از شرایط فعلی شود.

ایگور پراهیچ بازیکن سابق پدیده هم یکی دیگر از شاکیان این تیم است که پیش از این حکم محکومیت باشگاه پدیده را از فیفا گرفته است و این باشگاه آخرین روزهای مهلت خود برای پرداخت طلب پراهیچ را سپری می‌کند.

در صورتی که تا پایان هفته جاری باشگاه پدیده نتواند مبلغ طلب پراهیچ را به او پرداخت کند فیفا بنا بر تهدید آخر خود 6 امتیاز دیگر از پدیده کسر خواهد کرد؛ شرایطی که بحران را برای محمدرضا مهاجری همه‌جانبه خواهد کرد.

پدیده تا پایان هفته بیست و پنجم با کسب 26 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و اگر این 6 امتیاز طی روزهای آینده از این تیم کسر شود؛ آنها 20 امتیازی خواهند شد و به رده پانزدهم جدول سقوط می‌کنند تا با همشهری خود برای فرار از سقوط مبارزه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار