معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش قزوین خبرداد:

برگزاری دوره های ضمن خدمت برای فرهنگیان استان قزوین

دوره های آموزش ضمن خدمت فرهنگیان حول سه محور توسعه، دانش ، ارتقاء مهارت و ایجاد یا تغییر نگرش و در نتیجه بهبود فرایند یادگیری در کلاس و تحول در مدارس در چارچوب سیاست ها ، ضوابط و ملاحظات اجرایی آموزش‌های کوتاه مدت آموزش و پرورش تدوین شده است .

کد مطلب: ۶۹۹۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، خیراله رحمانی معاون پژوهش،برنامه ریزی و نیروی انسانی گفت : با عنایت به اهمیت توانمند سازی معلمان و تاثیر در افزایش کارایی و اثربخشی فعالیت های آموزشی و تربیتی ، دوره های آموزش ضمن خدمت فرهنگیان حول سه محور توسعه دانش ، ارتقاء مهارت و ایجاد یا تغییر نگرش و در نتیجه بهبود فرایند یادگیری در کلاس و تحول در مدارس در چارچوب سیاست ها ، ضوابط و ملاحظات اجرایی آموزش‌های کوتاه مدت آموزش و پرورش تدوین شده است .

وی افزود: بنا بر ضرورت آماده سازی معلمان برای صیانت از برنامه های درسی جدید اعزام مدرسین کتاب های تازه تالیف پایه یازدهم شاخه های نظری و فنی وحرفه ای به دوره های متمرکز کشوری برنامه ریزی و به شرح زیر مدرسین توانمند به دوره های تامین مدرسی در تابستان سال جاری به شرح ذیل اعزام شدند.

الف ) دوره های کشوری:

1 - اعزام مدرسین به دوره های آموزشی تامین مدرسی کتاب های تازه تالیف پایه یازدهم شاخه نظری به تعداد 28 مدرس

2 - اعزام مدرسین به دوره های آموزشی تامین مدرسی کتاب های تازه تالیف پایه یازدهم شاخه فنی و حرفه ای به تعداد 30 مدرس

3 - اعزام مدرسین به دوره های آموزشی تامین مدرسی کتاب های تازه تالیف پایه یازدهم شاخه کار دانش به تعداد 9 مدرس

4 - تعداد برگزاری دوره های متمرکز کشوری به تعداد 38 عنوان

5 - مجری برگزاری دوره کشوری سرامیک به مدت یک هفته با میزبانی استان قزوین

ب) دوره های استانی

1 - برگزاری دوره های آموزشی کتاب های تازه تالیف پایه یازدهم شاخه نظری به صورت الکترونیکی به تعداد 27 عنوان درس

2 - برگزاری دوره های آموزشی کتاب های تازه تالیف پایه یازدهم شاخه فنی و حرفه ای به صورت الکترونیکی به تعداد 8 عنوان درس

3 - برنامه ریزی برای برگزاری 32 عنوان دوره های آموزشی حضوری غیرمتمرکز( استانی) کتاب های تازه تالیف پایه یازده شاخه فنی و حرفه ای

خیرالله رحمانی در ادامه افزود : به منظور رعایت عدالت آموزشی و بهرمندی کلیه فرهنگیان محترم استان از دوره‌های کوتاه مدت ضمن خدمت تا کنون پنج عنوان دوره به صورت غیر حضوری و به شیوه مجازی از اول سال برنامه ریزی و اجرا شده است .

رحمانی در پایان یادآور شد: در سال جاری تا کنون بیش از 57 هزار نفر فراگیر در دوره های ضمن خدمت شرکت کرده اند، و برگزاری دوره های حضوری و غیر حضوری تا پایان سال جاری نیزادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار