مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اگر روش مواجهه با یک علم جدید را فهمیدیم، می‌توانیم از آن بهترین استفاده را داشته باشی

اصفهان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت آگاهی نسبت به آن چیزی که قرار است از آن استفاده شود یک نتیجه مهم دارد و انسان اگر متوجه شد چگونه باید با یک علم جدید برخورد کرد و نسبت به آن آگاهی پیدا کرد، متوجه می‌شود چگونه می‌توانیم از آن بهترین استفاده را داشته باشد.

کد مطلب: ۱۴۸۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
اگر روش مواجهه با یک علم جدید را فهمیدیم، می‌توانیم از آن بهترین استفاده را داشته باشی

محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت : خداوند سبحان انسان را طوری آفریده است که بتواند خیلی چیزها را بیاموزد و از این طریق به رشد و شکوفایی خیره کننده‌ای برسد، فقط انسان باید بخواهد و بعضی از علوم و رموز را کشف کنند .

وی افزود: هوش مصنوعی از هوش طبیعی انسان بهره گرفته است و انسان‌ها کسانی هستند که می‌توانند مشکلات را حل کنند و مجهولات را به معلومات تبدیل کنند و انسان‌ها با بقیه موجودات تفاوت‌هایی دارند و یکی از تفاوت ها این است که انسان عقل دارد و می‌تواند فکر کند و خداوند عقل و اندیشه را به عنوان وجه ممیزه انسان بر حیوان قرار داده است تا از آن خوب استفاده کنند.

ابراهیمی ادامه داد: اگر از عقل خود خوب استفاده کنیم در راه و مسیر خداوند حرکت کردیم و اگر از آن به خوبی استفاده نکنیم؛ کفر نعمت کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان باتوجه ادامه داد: یکی از توصیه‌های موکد اسلام این است که با علم روز پیش بروید و علم در هر مکانی بود برای یادگیری آن مشتاق باشید.

ابراهیمی افزود: علم اگر به ثریا برود، مردمانی از پارس آن را به زیر می‌کشند .دانش آموزان عزیز معنای این بیت شعر آن است که علم هرکجا که باشد ایرانیان می‌آیند و آن را به دست گرفته و از استفاده می‌کنند و بحمدالله به همین دلیل ایرانیان دانشمندان زیادی را تربیت کردند؛ حتی دانشمندانی که در کشور ما نیستند اما باعث افتخار ایران هستند.

وی تصریح کرد: هوش مصنوعی یکی از علم‌هایی است که در سال های آینده خیلی از کارهای عادی و روزانه ما را انجام خواهد داد؛ شاید خود ندانیم اما عملا از آن استفاده می‌کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: آگاهی نسبت به آن چیزی که قرار است ما از آن استفاده کنیم یک نتیجه مهم دارد و ما از آن نتیجه خیلی استفاده‌های خوبی می‌کنیم و اگر متوجه شدیم چگونه باید با یک علم جدید برخورد کرد و نسبت به آن آگاهی پیدا کردیم، متوجه می‌شویم چگونه می‌توانیم از آن بهترین استفاده را داشته باشیم.

محمدرضا ابراهیمی باتشکر از خبرنگاران خبرگزاری پانا بابت فعال بودن در عرصه‌های مختلف ازجمله انتخابات، راهپیمایی ها و... ، اولیا و سازمان دانش آموزی به  سخنان خود پایان داد .

حجم فایل ویدیویی : ۶.۷۳M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۱:۵۳ دانلود فایل
خبرنگار : ستاره و ستایش کیقبادی،ستایش نصر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار