همزمان با سراسر کشور؛

بزرگداشت حماسه ۹ دی در اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار اردبیل باحضور در مصلای امام (ره) اردبیل حماسه نهم دی ماه را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۶۹۸۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

امروز مصلای حضرت امام خمینی(ره) اردبیل مردم ولایی، غیور و بابصیرتی را در خود جای داده بود که همه آمده بودند تا یکصدا و زیر لوای حسینی به فرمان مقام معظم رهبری باری دیگر لبیک گفته و هم‌صدا با ولی فقیه در برابر فتنه‌ها، مداخله‌های غرب و توطئه‌های ضد انقلاب قد علم کرده و استوار و با صلابت بایستند.

از ابتدای صبح امروز خیابان های منتهی به مصلای اردبیل مملو از جمعیتی بود که با پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و بنرهایی در دست که شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر انگلیس" بر روی آن حک شده بود، آمده بودند تا این روز عظیم در تاریخ را همچون همیشه گرامی بدارند.

مردم ولایتمدار اردبیل امروز باری دیگر به صحنه آمدند تا بعد از حوادث پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری در کشور و حماسه‌آفرینی ملت ایران در نهمین روز از دی ماه سال 88 باری دیگر با مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند، همین مردم در سال 88 و در بزنگاه و با هدایت های رهبری فرزانه انقلاب مسیر را به درستی تشخیص دادند و با خلق حماسه 9 دی تودهنی محکمی به دشمن زدند و انقلاب اسلامی را دوباره از فتنه ها بیمه کردند .

در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی امروز اردبیل، نوجوانان و کودکانی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشته و با شوق و فداکارانه آمده بودند تا بگویند همیشه هوشیار بوده و در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز کشور پیشگام بوده و همواره پشت و پشتوانه رهبری هستند .

مروز همگان از بصیرت ملت ایران سخن می‌گویند و مردان و زنانی که آمده بودند تا حماسه 9 دی ماه سال 88 را که برای همیشه در تاریخ جاویدان مانده است را گرامی بدارند.

اصحاب رسانه و خبرگزاری های استان اردبیل نیز از ابتدای صبح امروز برای پوشش خبری این رویداد عظیم تاریخی آمده بودند تا این شکوه،‌ عظمت و بصیرت مردم ولایتمدار اردبیل را از طریق رسانه‌ها و کانال های خبری گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار