بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی اردبیل به مناسبت دهه بصیرت

اردبیل(پانا) - شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان اردبیل به‌مناسبت دهه بصیرت بیانیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی اردبیل به مناسبت دهه بصیرت

متن بیانیه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی استان اردبیل به مناسبت دهه بصیرت بدین شرح است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ملت رشید ایران اسلامی در چهار دهه حیات پربرکت نظام جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین گوناگونی را تجربه کرده است. به‌موازات هر دسیسه و تقابل دشمنان آشکار و پنهان با این انقلاب، مردم مؤمن و سلحشور ایران اسلامی با توجهات حضرت ولیعصر (عج) و راهبری و اشاره ولی‌فقیه زمان با بصیرت انقلابی تمام توطئه‌ها را ناکام ساخته‌اند.

نهم دی‌ماه سال 88 به‌عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشورمان، پیام ولایت‌مداری ملت ایران را به جهانیان اعلام کرد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راه‌پیمایی آن روز نشان دادند که توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار جهانی نخواهند توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه‌ای کند و یا متوقف کند.

به‌واقع نهم دی‌ماه فصل تازه‌ای در تعمیق ارزش‌های انقلاب و تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است. این روز سرآغاز فصلی نوین در پیوند مستحکم امت اسلامی با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) و تجلی‌گاه بیعت با مقام معظم رهبری و صحنه‌ای شکوهمند و آموزنده از مقاومت و ایستادگی مقتدرانه ملت بزرگ ایران اسلامی در چهل سال اخیر برای غلبه بر توطئه‌ها و طراحی‌های شوم جبهه دشمن و چالش‌ها و بحران‌های فراروی مسیر بالندگی میهن اسلامی به شمار می‌رود.

دبیرخانه شورای هماهنگی تشکل‌های دانش‌آموزی به نمایندگی از اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی استان اردبیل ضمن گرامیداشت نهم دی، روز بصیرت و ولایت‌مداری از تمام دانش‌آموزان عزیز به‌عنوان آینده‌سازان این انقلاب شکوهمند می‌خواهد در کنار صفوف به‌هم‌پیوسته مردم، با حضوری مؤثر و چشمگیر در برنامه‌های اجرا شده توسط مدارس با افزایش آگاهی و مطالعه در زمینه تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی، صیانت از انقلاب و اسلام را سرلوحه اهداف خود قرار داده و با بصیرت و آگاهی پیام وحدت و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی را رساتر از گذشته به گوش بدخواهان این کشور برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار