9 دیماه به عنوان نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت: حضور عاشورایی مردم حماسه ساز ایران در راهپیمایی 9 دیماه 88 به عنوان نقطه عطف و برگ زرینی از افتخارات مردم ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
9 دیماه به عنوان نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری در جلسه ستادهماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان با بیان اینکه این روز تاریخی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است، اظهار کرد: مردم در این روز با صدای رسا اعلام کردند که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

او وحدت، انسجام و یکپارچگی دوباره ملت را از جمله دستاوردهای مهم 9 دیماه عنوان کرد و تصریح نمود: این روز نقش بسیار مهمی در پیوند دل ها ایفا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: 9 دیماه باعث انسجام مجدد نیروهای انقلابی با محوریت ولایت فقیه را به ارمغان آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه با بیان اینکه در سال 88 دشمنان با استفاده از امکانات رسانه ای خود به نگرانی ها و ناامیدی ها در جامعه ایران دامن زده بودند، خاطر نشان ساخت: تجلی غیرت و بصیرت عاشورایی امت اسلامی تمامی نگرانی ها را برطرف ساخت و یکبار دیگر اقتدار معنوی نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

سید غلامحسن خلیلی موسوی در ادامه با اشاره به دوازدهمین سالگرد این روز تاریخی گفت: برای پاسداشت این روز تاریخی برنامه های متنوعی با استفاده از فضای مجازی و شبکه آموزشی دانش آموزی شاد برگزار خواهد شد.

او همچنین برگزاری گفتمان های دانش آموزی در شبکه شاد، اختصاص زنگ انشا به دستاوردهای این روز مهم، فضاسازی و تبلیغات مناسب در فضای مجازی و .... را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در مناطق و نواحی استان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار