مدیر آموزش و پرورش فنوج خبر داد:

تجلیل از 100دانش آموز برتر مسابقات مجری گری و قرآن و عترت

عبدالحمید اربابی گفت: از100دانش آموز برتر مسابقات مجری گری و قرآن و عترت شهرستان فنوج در قالب اردوی یک روزه آموزشی – انگیزشی در طبیعت تجلیل شد.

کد مطلب: ۶۸۰۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، اربابی در نشست صمیمی با دانش آموزان و مربیان پرورشی خلاقیت را اولین گام برای مهارت آموزی دانست و گفت:دانش آموز باید در زمان تحصیل خود بدنبال کسب یک نوع مهارت باشد که لازمه آن خلاق و فکور بودن است.
وی گفت: اکنون اهداف آموزش و پرورش با گذشته متفاوت است چرا که امروزه مدارس ما با توسعه آموزش های مهارتی سعی در پرورش دانش آموز در تمامی ابعاد برای وارد شدن به جامعه آینده دارد.
مدیر آموزش و پرورش فنوج پرورش مجری دانش آموزی را نتیجه توسعه آموزش های مهارتی دانست و ادامه داد:مجری گری یک نوع مهارت است که باعث افزایش اعتماد به نفس،مسئولیت پذیری و افزایش خودباوری در دانش آموز میگردد که این در راستای اهداف نظام تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین می باشد.
وی با اشاره به جایگاه قرآن در جامعه اسلامی،گفت:قرآن بعنوان یک برنامه جامع برای هدایت بشر فرستاده شده است که با بهره گیری از آن سعادت همیشگی مسلمانان را بهمراه دارد.
مدیر آموزش و پرورش فنوج گفت:زندگی ما بعنوان پیرو پیامبر و کتاب آسمانی آن به شکلی باشد که منجر به تقویت و گسترش معیارها و ارزش های اسلامی در جامعه شود.
وی اظهار داشت: اهمیت به بعد معنوی دانش آموزان و برگزاری مسابقات احکام از مهمترین برنامه ها برای ترویج فرهنگ اسلامی در مدارس است که باید توجه ویژه ای به این قسمت شود.
اربابی بیان کرد:نقطه اصلی در سبک زندگی اسلامی ،ایمان است که با عمل کردن به قرآن و سنت پیامبر(ص)در رفتار و زندگی ما نمود پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار