آیین اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی تربیتی استان سیستان و بلوچستان،

هدف کانونهای فرهنگی تربیتی نهادینه کردن فرهنگ کار آفرینی دردانش آموزان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه اینترنتی فروش محصولات دانش آموزان در آینده ای نزدیک خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۲۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی در آئین اختتامیه اولین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی اداره کل آموزش وپرورش استان که در کانون فرهنگی تربیتی شهید مسلم کیخا ناحیه 2 زاهدان با حضور مسئولان کشوری، استانی، ودانش آموزان برگزارشد، گفت: آموزش وپرورش با همه توان خود تغییررویکردآموزشی و مهارتی در مدارس استان را آغاز کرده است.

وی افزود: دانش آموزان در راستای مهارتهای مورد نیاز و علاقه خود اعم از فرهنگی، هنری، اجتماعی، از خدماتی بهره مند شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: دانش آموزان استان در این راستا مهارتهای داشته اند که در این نمایشگاه تعدادی از تولیدات آنها در معرض دید عموم قرارگرفته است.

وی با اشاره به این مطلب که کانونهای فرهنگی تربیتی ارتباط مقاومتش حائز اهمیتی بر زندگی دانش آموزان دارد تصریح کرد: تلاش آموزش و پرورش بر این است تا با برپایی این نمایشگاه توانمندیها، خلاقیت ها، آثار هنری دانش آموزن به معرض نمایش قرار گیرد تا والدین ودانش آموزان با توانایی ها واستعدادهای فرزندان و دوستان خود آشنا شوند.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال اولویتها ودغدغه رهبر است اظهار داشت: آموزش وپرورش در راستای نهادینه کردن این مهم پای کار آمده و با تقویت توانمندیها استعدادیابی دانش آموزان آنها را به عنوان کارآفرین تربیت کرده تا در آینده ای نه چندان دور بتوان این مهم را محقق کرد.

نخعی گفت: باید آثار تولیدات دانش آموزان در قالب نمایشگاهی در کانونهای فعال تربیتی به فروش برسد تا این دانش آموزان از سنین کم طمع شیرین کار، تولیدات و کارآفرینی را بچشند تا زمینه رشد وپیشرفت آنها فراهم شود.

وی در ادامه از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه اینترنتی فروش محصولات دانش آموزان در آینده ای نزدیک خبر داد و اذعان داشت:هدف ما آشنایی دانش آموزان با استعدادهای آنها، تقویت ارائه و اعتماد به نفس در بین دانش آموزان، نهادینه کردن کار آفرینی در بین این قشر از جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار