مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:

20 طرح توزیع برق در آذربایجان غربی آماده افتتاح است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: 20 طرح با 145 میلیارد ریال هزینه در این استان آماده بهره برداری است و در ایام دهه مبارک فجر افتتاح می شود.

کد مطلب: ۵۹۲۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد



به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، اکبر حسن بگلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر افزود: این طرح ها در زمینه تقویت خطوط برق برای ادامه فعالیت در فصل زمستان، و جلوگیری از خاموشی در فصل های مختلف سال اجرایی شده است.

وی بیان کرد: کاهش تلفات، پایداری شبکه ها و ارائه مطلوب و بهتر خدمات نیز با اجرای کامل طرح های افتتاحی پوشش داده می شود.

وی با بیان اینکه امسال میزان خاموشی در استان به پایین ترین حد ممکن رسید، اظهار کرد: آذربایجان غربی در راستای کاهش تلفات و ساعات پرمصرف بدون خاموشی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

وی اضافه کرد: بیشترین اعتراض امسال به شرکت توزیع برق درباره عدم واگذاری انشعاب به مناطق حاشیه نشین در شهرهاست که این امر نیز دارای مصوبه قانونی است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 12 هزار و 700 انشعاب غیر مجاز در استان وجود دارد که اگر مشکل قانون مرتبط در این خصوص حل شود آماده واگذاری انشعاب برق مجاز به متقاضیان هستیم.

حسن بگلو با اشاره به خدمات الکترونیکی این شرکت در استان اظهار کرد: 20 خدمت این شرکت به صورت الکترونیکی و توسط دفاتر پیشخوان دولت به مردم ارائه می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون بخشی از خدمات توسط سایت شرکت توزیع نیروی برق استان نیز قابل دسترسی است، افزود: تا شهریور سال آینده اغلب خدمات ارائه شده در دفاتر پیشخوان، از طریق سایت شرکت نیز قابل ارائه است.

وی با اشاره به تقویت شبکه توزیع برق آذربایجان غربی ادامه داد: در طول سال جاری 160 دستگاه ترانس برای کنترل ضعف ولتاژ در سطح استان نصب شده است.

حسن بگلو از واگذاری انشعاب و خدمات برق به تمامی مساکن مهر طرف قرارداد در استان خبر داد و گفت: میانگین متوسط نرخ فروش برق در استان 78 تومان است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار